Philipsu gubitak od 1,35 milijardi eura

image

Nizozemski proizvođač potrošačke elektronike tako je napravio velik korak nazad, s obzirom da je u istom razdoblju prošle godine ostvario dobit od 262 milijuna eura.

Negativan rezultat je, ističu u Philipsu, ponajprije povezan s akvizicijama u dijelu poslovanja vezanim uz rasvjetu i bolničku opremu.

U priopćenju su istaknuli da, s obzirom na to da će operativni rizici i teškoće ostati, ne očekuju poboljšanja u skorijem roku.

“  Kompanija ne očekuje skora poboljšanja, pa će provesti program ušteda vrijedan 500 milijuna...

(0 glasova)

Iznenadni pad Yahooa na tržištu

Tko bi gori sad je doli. Ova narodna mudrost savršeno odgovara situaciji s internetskim pretraživačem Yahoo, čiji se grafikon udjela u samo jedan mjesec potpuno okrenuo ka negativnom trendu.

“  zahvaljujući padu Yahooa, Google i Bing bilježe rast  ”

Kompanija comScore donosi podatak kako je Yahoo pao sa 19,6% udjela iz svibnja, na 17.5%% u lipnju, što ujedno znači i rast za njegove konkurente, Google i Microsoftov Bing. Google je tako sa 63,3% iz svibnja, sada poskočio na 64,5%, a...

(0 glasova)

Rast Googleove dobiti od 36 posto

Prihod se povećao za 32 posto na devet milijardi dolara – što predstavlja rekord za jedno tromjesečje. Riječ je o velikom uspjehu novog glavnog izvršnog direktora Larryja Pagea, u čiju su poslovnu strategiju mnogi sumnjali.

Page je vodstvo tvrtke preuzeo iz ruku Erica Schmidta početkom drugog tromjesečja i rekao da će povećati zapošljavanje, dovesti nekoliko nadarenih inženjera, uložiti u nove podatkovne centre i širiti tvrtku. Prvi čovjek tvrtke je izjavio kako je iznimno zadovoljan napretkom tvrtke, ali i da je...

(0 glasova)

Tsunami smanjio dobit Sony Ericssona

Sony Ericsson je u drugom tromjesečju ove godine ostvario 50 milijuna eura čistog gubitka, jer je na poslovanje tvrtke značajno utjecao potres.

U istom razdoblju prošle godine švedsko-japanski proizvođač ostvario 12 milijuna eura dobiti, objavili su na internetskoj stranici. Sony Ericsson je u drugom tromjesečju prodao 7,6 milijuna mobilnih telefona, što je 31 posto manje nego u istom razdoblju lani.

“  U Sony Ericssonu ocjenjuju da su zbog potresa i tsunamija prodali oko 1,5 milijuna telefona manje  ”

Niža je...

(0 glasova)

Microsoft ugostio 15 tisuća partnera

Konferencija je počela govorom Stevea Ballmera, koji se zahvalio partnerima što su pomogli da Windows 7 postane najbrže prodavani operativni sustav u povijesti. Ballmer, koji je govorio pred gotovo 15.000 partnera iz cijelog svijeta, rekao je da je Microsoft u manje od dvije godine prodao više od 400 milijuna licenci za Windows 7.

“  Microsoft je u manje od dvije godine prodao više od 400 milijuna licenci za Windows 7  ”

Steve Ballmer

Na konferenciji Microsoft predstavlja i novosti u...

(0 glasova)

Sony Ericsson u gubitku 50 milijuna eura

image

Glavni razlog takvih nepovoljnih financijskih pokazatelja su potres i tsunami koji su se proljetos dogodili u Japanu.

U istom razdoblju lani ovaj švedsko-japanski konglomerat ostvario je dobit od 12 milijuna eura.

“  Potres i tsunami poremetili su opskrbu i stvorili golemi gubitak, ali tvrtka ipak očekuje dobit na kraju godine.  ”

U tvrtki napominju da su događaji u Japanu poremetili njihov lanac opskrbe, a posljedice toga su se najviše osjetile početkom drugog tromjesečja. Isporuke mobitela pale su za više od...

(0 glasova)

Lenovo zasjeo na treće mjesto

image

Lenovo je postao treći najveći proizvođač osobnih računala na svijetu i približava se drugoplasiranom Dellu, objavila je tvrtka IDC.

Treće mjesto je do sada zauzimalo Acer, koji se suočava s problemima, ponajprije u regiji EMEA. Lenovo dobre rezultate može zahvaliti prodaji u azijsko-pacifičkoj regiji i proširenje distribucije na dodatna područja.

“  vodeći na tržištu i dalje su HP i Dell  ”

U drugom tromjesečju ove godine zabilježio je čak 22,9-postotni rast prodaje, što je osjetno više nego cjelokupno tržište, koje...

(0 glasova)

Društvene mreže važne za uspjeh tvrtke

image

Istraživanje "Listening and Engaging in the Digital Marketing Age" pokazuje da više od tri četvrtine ispitanih tvrtki prati internetske razgovore i preko društvenih medija odgovara na upite potrošača, ali i da ih samo 20 posto društvene medije uključuje u svoje marketinške planove.

Pri uključivanju društvenih medija u sam rad organizacije prednjače tehnološke tvrtke, a slijede banke i tvrtke iz uslužnog sektora. Gotovo sve tvrtke koje su sudjelovale u istraživanju namjeravaju povećati svoja ulaganja u društvene medije, jer su svjesni da...

(0 glasova)
Pretplati se na ovaj RSS feed