Tržišni udio Internet Explorera i dalje u padu
- Objavljeno u Business 3.0
Internet Explorer je u rujnu zabilježio novi pad od 0.9%, te njegov tržišni udio sad iznosi 54,4%, što je rekordno nizak postotak za ovaj internet preglednik, a taj pad je sedmi ove godine i najveći od prosinca 2010.
S druge strane, najveći rast su ponovno imali googleov Chrome (povećanje od 0,7%) i appleov Safari s rastom od 0,4%. Chrome je tako rujan završio s udjelom od 16,2%, a Safari s 5% udjela na tržištu.
Microsoft tvrdi kako ih ovaj pad ne zabrinjava, jer kažu kako njihov preglednik IE9 postiže uspjeh na platformi Windows 7, pa je na tom operativnom sustavu njegov udio došao na 21%, što je napredak od 0,7%, što je jednako povećanju udjela u slučaju Chromea.
Čelnici Microsofta navode kako je ukupni pad Internet Explorera očekivan, jer se smanjuje udio starije inačice IE8, koja još uvijek drži 31,6% tržišta, kao i IE6, koji još nije "umro".
Što se tiče Firefoxa, drugog preglednika na tržištu, on je u prošlom mjesecu zabilježio pad od 0,1% i završio na 22,5% udjela, dok mu se Chrome i dalje nesmiljeno sve više približava.
Tvrtka Net Applications do podataka o zastupljenosti web preglednika na tržištu dolazi prema podacima više od 160 milijuna jedinstvenih posjetitelja s nekih 40.000 lokacija koje monitorira za svoje klijente, a više detalja možete pronaći na ovom linku.