Riot Games testira Valorant na konzolama
- Objavljeno u POP TECH
U samo nekoliko dana nakon službenog izlaska, multiplayer pucačina Valorant je prikupila ogroman broj igrača i (najvjerojatnije) postala glavni krivac za veliki pad u broju igrača CS:GO, kojih je sada 100 tisuća manje od kako se pojavio Valorant.
Igra svakim danom bilježi sve veću popularnost, a gameplay u kombinaciji Counter-Strikea i Overwatcha, kao i činjenica da je besplatna, dovode do sve veće baze gamera koji je svakodnevno igraju, mada službene brojke još nisu objavljene.
Mada je Riot Games za igru još i prije izdavanja rekao da se radi o PC ekskluzivi, izvršna producentica Anna Donlon je u jednom intervjuu rekla da developer razvija prototip inačice za konzole, no naglasila je da zasad još ne postoji garancija da ćete je moći igrati na PS4, Xboxu One, Xbox Series X ili PS5. Također je istakla da će izlazak na konzolama biti moguć samo ukoliko budu sigurni da će igračima na tim platformama moći pružiti isto iskustvo kakvo pruža PC inačica.
Jedna od najvećih poteškoća za kompetitivne FPS pucačine na konzolama je u pomoći pri nišanjenju (aim assist), na što su se često žalili igrači Fortnitea.
Aim assist se na konzolama koristi kako bi se kompenzirala preciznost koju imaju igrači koji koriste miš na PC-u, no u slučaju Valoranta tako nešto ne bi imalo smisla obzirom da se radi o igri koja se temelji na preciznom nišanjenju (aiming skillu), pa bi bilo teško izvesti pravi balans. Postoji dakako mogućnost da se inačica za svaku platformu igra na vlastitim serverima i da nema crossplaya, ali to za sada Riot Gamesu i njegovom vlasniku Tencentu nije opcija.