YouTube ne zarađuje ni s milijardom korisnika
- Objavljeno u Business 3.0
Prema pisanju Wall Street Journala, najpoznatiji svjetski servis za razmjenu video sadržaja YouTube ne zarađuje novac svojem vlasniku (Googleu), usprkos podacima o milijardi korisnika i spotovima poput Gangnam Stylea koji su gledani više od dvije milijarde puta. Mada je YouTube još 2007. godine ponudio autorima najgledanijih filmova i kanala da postanu njegovi partneri i dobivaju dio zarade od reklama koje se pojavljuju pokraj njihovih videa, čime se povećao i broj oglašivača, WSJ tvrdi da to nije donijelo direktnu korist Googleovoj akviziciji.
Troškovi za održavanje čitave ogromne YouTubove mašinerije i servera koji omogućuju upload i reprodukciju svih tih silnih količina videa su veći od zarade, a većina korisnika dolazi na filmove putem direktnih poveznica, a ne posjećivanjem početne stranice YouTubea gdje Google masno naplaćuje "premium" oglase.
Pored toga, prema jednom izvoru kojim raspolaže WSJ, YouTube navodno nema ni dovoljno širok doseg, pa nekih 9 posto korisnika pregledava 85 posto svih sadržaja, što čini servis manje atraktivnim oglašivačima u odnosu na klasičnu televiziju.
Google stoga nastoji obogatiti svoje usluge vezane uz YouTube, pa vjeruje da bi Music Key pretplatnički servis, ciljano oglašavanje i druge ideje i metode mogle dovesti do toga da im ova velika akvizicija napokon počne zarađivati novac.
Izvor: WSJ
Read more https://www.vidi.hr/Lifestyle/Business-3.0/YouTube-ne-zaraduje-ni-s-milijardom-korisnika