Stres Test trgovina: HP Brand Store

image

HP Brand Store smjestio se nekoliko koraka od Sony Centra kojeg smo posjetili prošli mjesec, unutar trgovačkog centra "Arena Centar", a koji se pak smjestio na zagrebačkom Laništu. Kao što smo napomenuli u prethodnom tekstu, idete li do Arena Centra osobnim automobilom, mjesta za parkiranje zasigurno će biti na pretek zahvaljujući vanjskim parkirališnim mjestima i podzemnoj garaži, osim ukoliko idete za vrijeme koncerata ili utakmica Medveščaka u zagrebačkoj Areni.HP Brand Store nalazi se na prvom katu Arena centra, odnosno, ukoliko ste ikada bili u Sony centru ili Samsungovoj trgovini, HP-ova se trgovina nalazi tik uz njih.

Na pogled izvana, radi se o prilično elegantno dizajniranom prostoru trgovine za koji biste mogli pomisliti kako se radi o trgovini elegantnog posuđa ili pak uredskog namještaja više klase - naravno ukoliko unutra ne ugledate prijenosna računala i ostale artikle.

Doista, mora se priznati kako je HP Brand Store vrlo dobro dizajniran te održava onaj "HP" imidž.E sad, pitanje koje se povlači o ovoj trgovini jest, otkud HP Brand Store baš u Hrvatskoj? HP Brand Store je, naime otvoren "u suradnji" s tvrtkom Mikronis koja ima jednu od najvećih ponuda prijenosnih računala na hrvatskom tržištu. Koliko smo mogli zaključiti, Mikronis generalno iz svoje ponude, sve HP proizvode filtrira prema HP Brand Storeu koji će, logično, biti centralno mjesto za HP proizvode.

Otvaranje uz celebritye

Nakon što je u prosincu HP Brand Store pompozno otvoren, uz rezanje vrpce i prigodni "elitistički" nastup s pojavljivanjem hrvatskih sportskih celebritya kao što su hrvatska skijašica Nika Fleiss i izbornik hrvatske nogometne vrste, Slaven Bilić, kao promatrač definitivno morate pomisliti kako se radi o nekoj turbo posebnoj trgovini nevjerojatno dobre ponude u rangu pompoznog otvaranja.

Kakav je dojam ponuda na policama HP-ove trgovine ostavila na nas? Moramo priznati podvojeni. No, krenimo polako...Zakoračivši u trgovinu moramo priznati kako je vrlo dobro i vrlo elegantno uređena te u tom pogledu generalno nemamo baš nikakvih zamjerki. Dizajn interijera je doista na nivou. Nakon pogleda po prostoru, odlučili smo malo prošvrljati kako bi provjerili kako su artikli označeni i postoji li kakvih nepravilnosti, no HP Brand Store nas je i u ovom pogledu "preduhitrio": svi su artikli vrlo jasno, čitko i detaljno označeni tako da ni u ovom slučaju ne postoji nijedna zamjerka koju bi mogli spomenuti. Vrlo pedantno i profesionalno. Za pohvalu.

Odlučili smo malo zagnjaviti osoblje. "Dobar dan. Ovako, kupio bih novo računalo, no nisam siguran što je bolje uzeti, prijenosno računalo ili desktop računalo, pa ako vas mogu zamoliti za savjet?"

Uljudni trgovac nam je prvo preporučio nekoliko prijenosnih računala, a nakon toga nas pitao koliko namjeravamo potrošiti. Odgovorili smo 7.000 do 8.000 kn. Kako bi filtrirao izbor, trgovac nas je pitao za koju namjenu želimo koristiti računalo te namjeravamo li se igrati. Rekli smo kako će računalo većinu vremena stajati kod kuće na radnom stolu, a ponekad će biti mobilno, u poslovne svrhe. Trgovac nam je predložio doista dobro prijenosno računalo HP Pavillion dv7-4120em koje se odlikuje izvrsnim performansama.

Ovaj Pavillion tako nudi Intelov Core i5 procesor, Radeon HD5650 s 1 GB video memorije, 6 GB DDR3 radne memorije, 64-bitni Windows 7 operativni sustav, 17 inčni zaslon itd. Trgovac nas nije pokušao "preveslati" nekim lošijim, ali skupljim računalom, već smo dobili upravo ono što smo i tražili. Na "laičko" pitanje može li se računalo spojiti na LCD televizor, trgovac nam je na nekom drugom računalu pokazao HDMI izlaz.

Ponuda ne odgovara renomeu branda

Nakon što smo završili s gore navedenim prijenosnim računalom, trgovca smo pitali može li nam u istom rangu ponuditi nešto od desktop računala, no sam je trgovac priznao kako ta računala nisu za igranje, već se radi o uredskim računalima, od kojih su neka (pre)skupa s obzirom na performanse. Dakako, u cijeni je i pouzdanost njihovog branda.I ovdje dolazimo do zapravo najvećeg problema ove HP-ove trgovine - ponude na policama. Trgovac nam je, naime ono Pavillion prijenosno računalo prikazivao na zaslonu drugog računala spojenog na Mikronisovu web stranicu, a HDMI ulaz nam je pokazan na nekom trećem prijenosnom računalu izloženom na istom stolu kao i računalo spojenog na Mikronisov web.

“ broj prijenosnih računala izloženih na policama nije baš reprezentativan ”

Na policama se uglavnom nalaze prijenosna računala; negdje u kutku je smješteno nekoliko desktop računala, a nasuprot prijenosnim računalima nalazi se i nešto gadgeta i dodataka za prijenosnike itd. No, i broj tih prijenosnih računala izloženih na policama nije baš reprezentativan. Naravno, ne smijemo zaboraviti kako bi "natrpanost" narušila estetiku interijera, no upravo je u tome problem što je interijer jednostavno premalen za prezentiranje ponude. S druge strane, police su se možda mogle bolje optimizirati, jer, za razliku od primjerice Sony Centra, HP ne mora izlagati televizore ogromnih dijagonala. Iskreno u trgovini najpopularnijeg branda u Hrvatskoj očekivali smo više. Nakon što pogledate stanje na policama imate dojam kao da HP zapravo ima prilično siromašnu ponudu, što ne odgovara renomeu branda tvrtke Hewlett-Packard.

OCJENA: 8/10

Objavljeno u časopisu Vidi br. 181, travanj 2011.

Podijeli