Čokoladica s GPS trackerom

image

Zateknete li se ovih dana kojim slučajem u Velikoj Britaniji, može vam se desiti da tamo kupite Kit Kat u čijem omotu se nalazi GPS uređaj preko kojeg Nestle točno zna gdje uživate u hrskanju ukusne čokoladice.

Ako ste mislili da je to nova marketinška strategija Nestlea s ciljem praćenja navika korisnika, prevarili ste se, jer se radi o nagradnoj igri koju ovaj proizvođač čokolada i bombona provodi u toj zemlji.

Nestle je naime pokrenuo nagradnu igru pod nazivom "We Will Find You", postavljanjem GPS-a unutar omota četiri vrste Kit Kat pakiranja.

Kada sretni dobitnik otvori omot s jednim od tih Kit Kat pakiranja, odmah će se uključiti GPS tracker i obavijestiti Nestle, koji će vas u roku od 24 sata pronaći, te uputiti na vašu lokaciju dostavljača koji će vam uručiti ček od 10.000 funti (92.533 kn).

Ovo nije prva Hi-Tech nagradna igra Nestlea, jer je popularni proizvođač slatkiša već imao slične marketinške akcije u kojima su korisnici za sudjelovanje morali mobitelima skenirati QR kodove čokoladica ili koristiti telefone opremljene NFC-om, kako bi mogli sudjelovati u online natječaju.

Inače, ovu ideju s GPS-om su posudili od tvrtke Unilever koja je takve uređaje postavljala u pakiranja sapuna u Brazilu, nakon čega je 50 kupaca osvojilo bogate nagrade.

Odmah nakon pokretanja ove nagradne igre, na britanskim forumima i Facebook profilima pojavilo se obilje savjeta kako pronaći Kit Kat čokoladicu s GPS-om prije nego ju kupite i otvorite. Uz napredna tehnička rješenja koja podrazumijevaju uradi-sam skenere i mobitele s magnetometrom i posebno programiranom aplikacijom, kao najjednostavniji savjet se pokazalo da sa sobom u dućan nosite obični magnet koji će privući čokoladicu opremljenu GPS trackerom, jer se pretpostavlja da je uređaj većim dijelom izrađen od metala. Nema te igre u kojoj nema cheatera.

Podijeli