Facebook uvodi transparentnost političkog oglašavanja u EU

  • Objavljeno u Svijet
image

Kako bi odgovorio na optužbe oko nepoštenog i netransparentnog političkog oglašavanja na svojoj društvenoj mreži, Facebook je započeo provoditi nova pravila. To znači da će politički oglasi koji se pojavljuju na Facebookovim stranicama u državama članicama Europske unije morati sadržavati podatke o identitetu oglašivača, uključujući kako se zovu, gdje žive, koliko su platili i koga targetiraju.

"Mi znamo da neki ljudi mogu pokušati zaobići bilo kakav sustav, no uvjereni smo da će ovo biti prava barijera svakome tko misli da će korištenjem naših oglasa utjecati na izbore izvan zemlje u kojoj se održavaju", izjavio je Facebookov potpredsjednik Richard Allan u svojem blogpostu.

Svi oglašivači u EU morat će biti autorizirani u svojim državama za pokretanje oglasa u vezi izbora za EU parlament. Od njih će biti zatraženo da ispostave dokumente i prođu tehničke provjere kako bi se potvrdio njihov identitet i lokacija.

Hoće li netko uspjeti zaobići ovo i utjecati na poštenost izbora za zastupnike u EU parlamentu, saznat ćemo uskoro.

Podijeli