Ne posluju svi s gubitkom!

  • Objavljeno u Hrvatska
image

S druge strane, portali bilježe porast čitanosti, a nadu im ulijevaju i podaci da se u Hrvatskoj tek 3-4 % marketinškog budžeta koristi za online oglašavanje, što je veliki potencijal. Da ne posluju svi s minusom, dokazuju i brojne prijave za Zlatnu nagradu Web::Strategije u kategoriji Web poslovanje 2012.

Međunarodna konferencija “Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja” po 13. put otvara svoja vrata u velikom Hypo Centru u Zagrebu, od 8. - 10. 3. 2012., a ovog puta će ugostiti poslovne ljude iz raznih područja web poslovanja: web portala, web trgovina, odjela online prodaje i marketinga, djelatnika iz turizma i ugostiteljstva koji u svom poslovanju koriste nove tehnologije.

“Ako se i vi prepoznajete u navedenim djelatnostima, a ujedno u svom poslovanju koristite web na inovativan način i tako pospješujete poslovni rast, prijavite se što prije jer su nominacije za Zlatnu nagradu Web::Strategije otvorene samo do 27. 2. 2012.!” - izjavila je Dora Staničić iz organizacije Web::Strategije 13.Izvođačima najbolje ocjenjenih web-modela, koji su prije toga prošli kroz ruke organizacijskog odbora i na kraju ocjenjivačkog odbora, nagrade će biti svečano uručene na prvom danu konferencije.

Registrirajte se što prije i dođite na konferenciju kao sudionik poslušati stručna predavanja međunarodnih stručnjaka koji tvore izuzetan cjelodnevni program!

Jeste li kvalificirani za Zlatnu nagradu Web::Strategije?

Prijaviti se mogu sva poslovna rješenja koja su svojom kreativnošću donijela profit ili na drugi način unaprijedila poslovanje: web portala, web servisa, web shopova, internet bankarstva, online bookinga, payment gatewaya i drugih komercijalnih usluga - u području turizma, zdravstva, telekomunikacija, bankarstva, ...Web::Strategija je regionalna konferencija, stoga osim hrvatskih izvođača i njihovih web-modela, mogu se prijaviti projekti iz regije - Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine. 

Tko sve stoji iza Web::Strategije 13?

Trinaeste Web::Strategije ne bi bilo bez potpore Turističke zajednice Grada Zagreba, zatim zlatnog sponzora: tvrtka za izradu web stranica VIRTUS DIZAJN, srebrnih sponzora: studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge i tvrtka za izradu web sustava Trikoder, te brončanog sponzora: tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta.Konferenciju medijski prate zlatni partneri: tisak i online izdanja Nacional, Story, Cosmo, ELLE i VIDI, zatim portali Jutarnji.hr, Index.hr, Monitor.hr, Net.hr, Rep.hr, te stručni medijski partneri Croatian Traveller, MAKSI, Turizam info i Poslovni Turizam, na kraju i regionalni medijski partneri Hello, Serbia! i ITdogađaji.

Za korisnički vizualni doživljaj konferencije pobrinula se tvrtka Manifest, za fotografije Fotosvijet.com, prostor omogućava Mozaik grupa Hypo centar, tisak Timgraf Media, a Akcija je zaslužna za interaktivno upravljanje društvenim mrežama.U organizaciji konferencije pomažu i drugi brojni partneri: Omega studio, Avalon Premium Hosting, Zimo.co, OH! Okusite Hrvatsku, Eversys, Uklanjanjevirusa.com, Web Marketing Akademija, Refleksoterapija Flatz, World Class Health Academy, i Vinarija Štampar.

(Sponzorirana vijest)

Podijeli