Trilixov sustav plaćanja koriste zaposlenici Vipneta
- Objavljeno u Business 3.0
Poslovni IT portal IT Biz Crunch je u sklopu ICT Gold Award 2015 konferencije tvrtki Trilix d.o.o. dodijelio nagradu za najbolje implementirano rješenje u kategoriji "Billing system", odnosno sustava naplate. Korisnik nagrađenog rješenja je tvrtka Vipnet koji koriste njihov sustav NFC plaćanja unutar zgrade Vipneta čime je za preko 50% smanjeno vrijeme čekanja na različitim uslužnim servisima unutar kompleksa Vipneta.
CEO tvrtke Trilix d.o.o. Mladen Amidžić je nakon dodjele rekao: "Dojam s konferencije je odličan. Vjerujem da uvijek netko prepozna ono što ste radili i mi moramo zahvaliti Vipnetu jer je imao hrabrosti vjerovati da tvrtka veličine Trilixa može uspješno odraditi takvu ideju. S druge strane moram zahvaliti svima u Trilixu jer ovo je na kraju dana njihovo djelo i oni ulažu i strast i vrijeme i sav svoj trud oko svega što radimo. Nagrađeno rješenje smo razvijali oko 9 mjeseci. Što se tiče broja ljudi koji je na njemu radio, to je malo teže odgovoriti jer ovo rješenje ima više dijelova: ljudi su radili na hardverskim komponentama namijenjenim samouslužnim uređajima, osim njih su radili developeri, odnosno ljudi koji su stvarali softver i na uređaju i u pozadini sustava te ljudi koji su surađivali s Vipnetom na integracijama da se cijela stvar na kraju i dogodi.2
Što je Billing System? Sve više i više ljudske populacije dobiva pristup tehnologijama koje čine stalne promjene u industriji plaćanja. Tvrtke trebaju razmišljati ispred banaka, tradicionalnih financijskih institucija i metodologija te anticipirati gdje i kada pristupiti korisnicima za plaćanje.
Pojava machine-to-machine (M2M) transakcija te Internet of things tehnologija (IoT) samo će ići u prilog brzini transformacije plaćanja. Ove tehnologije su još uvijek u svojem nastajanju te u mnogim segmentima njihovo usvajanje zaostaje za tradicionalnijim rješenjima pa je nesigurno što će njihovi budući korisnici zahtijevati po pitanju naplate. Kako bilo, već je evidentno da poslovanje mora ostati fleksibilno, anticipativno te se konstantno prilagođavati i razvijati postojeće sustave naplate kako bi zadovoljio potrebe kupaca.