SedamIT osvojio nagradu za CRM sustav

image

Poslovni IT portal IT Biz Crunch je u sklopu ICT Gold Award 2015 konferencije tvrtki SedamIT dodijelio nagradu za najbolje implementirano rješenje u kategoriji "Customer knowledge management (CRM)". Domaće CRM rješenje tvrtke SedamIT je implementirala tvrtka Iskon. Njihovi agenti sada rade jednostavnije i učinkovitije, a što je najvažnije, pozitivnu promjenu primjećuju i korisnici. CRM sustav kojega je za Iskon Internet razvila tvrtka SedamIT, više je od alata za odnose s korisnicima. On ne služi samo korisničkoj podršci u komunikaciji s korisnicima, već paralelno pokriva najveći dio aktivnosti vezanih uz marketing, prodaju i isporuku usluga. "CRM sustav iznimno nam je važan jer je u njega implementirana većina popslovnih procesa. Tu se prati sva naša komunikacija s korisnicima. Tu je također i informatička podrška za odvijanje prodajnog procesa, procesa isporuka usluga, pomoći korisnicima i komunikacija s drugim operatorima." Rekao je Boštjan Rautner, voditelj IT projekata u Iskonu. 

Alen Selimbegovićdirektor sektora razvoja softvera u tvrtki SedamIT je nakon dodjele nagrada rekao: „Mislim da je cijela konferencija bila vrlo uspješna, da je prikupila respektabilan auditorij, da su okrugli stolovi bili vrlo zanimljivi i vjerujem da ovoga treba još više u našem društvu i našoj industriji da se poveća svjesnost i da nas izvuče iz svojevrsne letargije. Na konferenciji smo baš s razgovora i prezentacija dobili nekoliko novih ideja za koje mislim da ćemo ih moći iskoristiti u daljnjem radu.“

Što je Customer relationship management (CRM)? Potreba tvrtki za implementacijom učinkovitog CRM sustava veća je no ikad, a brzina je postala novom valutom u poslovanju – imati pravu informaciju u pravo vrijeme i biti u mogućnosti donositi utemeljene odluke u korist tvrtke.

Kupci su uvijek bili u centru poslovnih operacija, ali je IT dao kupcima puno veću moć u njihovom odnosu sa tvrtkama. Kupci sada mogu na više razina biti u interakciji sa tvrtkama tijekom cijelog poslovnog procesa. Koristeći web stranice, društvene medije, e-mail i live chat kupci mogu izraziti svoje potrebe, želje ili moguće nedaće u realnom vremenu.

Podijeli