Nintendo Switch nadmašio prodaju N64

image

Nintendo je u tromjesečju koje je završilo 31. ožujkom ove godine prodao 2,47 milijuna Switch konzola, čime je ukupna prodaja narasla na 34,74 milijuna primjeraka, čime je nadmašena prodaja N64 konzola svih vremena, a velika je šansa da će tijekom ovo fiskalne godine preteći i SNES koji se prodao u 49,1 milijun primjeraka.

Bez obzira na taj podatak Nintendo nije u potpunosti zadovoljan prodajom svoje najnovije konzole, jer je u istom razdoblju prošle godine prodao 2,93 milijuna jedinica. Ukupnom prodajom od 16,95 milijuna primjeraka tijekom čitave fiskalne 2018. godine, Nintendo nije postigao ni očekivani cilj od 17 milijuna prodanih jedinica.

U svojem financijskom izviješću Nintendo se hvali odličnom prodajom igara, pa kaže da je Ultimate prodao u 13,81 milijuna jedinica, dok je Pokemon: Let's Go kupilo 10,63 milijuna igrača i igračica, a još 23 naslova su ostvarila prodaju veću od milijun prodanih primjeraka.

Te brojke su japanskoj kompaniji omogućile prihode od 10,7 milijuna dolara u protekloj fiskalnoj godini, što je za povećanje u odnosu na 12 mjeseci prije, kada je ostvareno 9,4milijuna dolara prihoda.

Osim Switch konzole dobro su se prodavale i starije Nintendo 3DS i 2DS konzole i to ukupno u 2,55 milijuna primjeraka, dok je kombinacija NES-a i SNES-a ostvarila prodaju od 5,95 milijuna jedinica.

Pored toga za 17 posto se povećala i Nintendova prodaja igara za pametne telefone, uključujući naslove Fire Emblem Heroes, Animal Crossing: Pocket Camp i Dragalia Lost, a za dalje povećanje bi se trebao pobrinuti novi naslovi Doctor Mario i Mario Kart Tour.

Nintendo si je za ovu fiskalnu godinu zadao cilj prodati 18 milijuna Switch konzola, a analitičari vjeruju da će mu to poći za rukom, ponajviše zahvaljujući novim Mario naslovima.  

Prema nekim glasinama na predstojećem E3 sajmu Nintendo bi mogao predstaviti dugo najavljivanu jeftinu Switch konzolu za najmlađe igrače, pa vjerujemo da će i dalje biti jedna od najuspješnijih (ako ne i najuspješnija) kompanija svih vremena u industriji elektronske zabave.