Kako je u zagrebačkoj garaži nastao nagrađeni SF film

  • Objavljeno u POP TECH
image

Kratki SF film Slice of Life s vizualnom estetikom legendarnog Blade Runnera osvojio je prvu nagradu na prestižnom LA Shorts filmskom festivalu. Luka Hrgović i Dino Julius dvojac je iza ovog ambicioznog projekta koji polako sprema i dugometražnu verziju.

Visoko iznad grada, na obroncima Zagrebačke gore smjestio se kvart Borčec i u tom mirnom pitoresknom dijelu Zagreba s fenomenalnim pogledom na zapadni dio grada smjestila se jedna sad već legendarna garaža.

„Kada ljudi čuju da smo snimili cijeli film u garaži ne mogu vjerovati“ - rekao nam je domaćin Luka Hrgović dok nas je kroz garažu prepunu rekvizita vodio prema uredu. Nakon pet godina produkcije, prošle je godine završeno snimanje i postprodukcija hrvatskog kratkog znanstveno-fantastičnog filma Slice of Life koji je potom obišao brojne filmske festivale i pokupio dosta nagrada. Sve je krenulo prije šest godina.

„S prijateljem koji glumi glavnog protagonista u filmu krenuli smo raditi jednostavnu SF priču i točno u vrijeme kada smo krenuli s planovima, upoznao sam Dinu. On je tada imao tvrtku za izradu reklama, a i sada pod okriljem nje radimo i tražio je nekoga za vizualne efekte na reklamama. Ja sam se time freelance bavio i otada radimo zajedno, kako u snimanju reklama tako i na filmu“ - približio nam je rane početke suradnje i produkcije Luka Hrgović u čijoj garaži i prostorijama se nalazi scenografija i uredi u kojima nastaje SF magija.

 „Film smo dorađivali, a ta prva ideja je bila puno manja. Doslovno neke dvije scene i trebao je trajati manje od deset minuta. Onda smo počeli snimati i odlučili od materijala napraviti trailer. Snimili smo par kadrova s maketama koje smo imali, izbacili najavni video i dobili dobar feedback. U to vrijeme, otprilike prije dvije godine šerali su nas Gizmodo i The Verge.

Sve to donijelo nam je poglede i onda je stigao Kickstarter, pa je sve postalo ozbiljnije nego što smo mislili na početku, pa smo odlučili proširiti priču i dodati još neke scene. Tako da je film stalno evoluirao i na kraju završio na 25 minuta“- ispričao nam je Luka Hrgović razvojni put filma. Na crowdfunding platformi skupili su 82 tisuće dolara, a o tome iskustvu govore kao o sjajnom marketinškom alatu od kojeg u konačnici za projekt nakon plaćanja Kickstarteru, poreza i izrade perkova autorima ostaje 20%.

Nakon završetka projekta dečki su osjećali zasićenje i nisu planirali ništa više razvijati u tom smjeru. Mišljenje im se promijenilo nakon reakcija publike i brojnih svjetskih nagrada, pa sada pripremaju dugometražnu verziju filma.

Naš čitav razgovor s dečkima, "behind the scenes" priče i druge detalje o ovom fantastičnom projektu možete saznati u Cool priči na Vidilab portalu putem ove poveznice.

Podijeli