AI tehnologija donosi reklame u klasične filmove
- Objavljeno u POP TECH
Stari klasici koje gledate na streaming platformama poput Netflixa, uskoro bi mogli biti "ukrašeni" neočekivanim oglasima koje će u njih ugrađivati britanska tvrtka Mirriad.
Kada u modernom filmu na stolu ispred glavnog glumca ugledate bocu osvježavajućeg pića nekog poznatog branda, budite sigurni da je to netko platio producentima, a u nekim slučajevima se takvo oglašavanje naplaćuje milijunima dolara.
Na svu sreću, već snimljeni filmovi, posebice legendarni klasici iz 30-tih, 40-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća pošteđeni su toga, no ne zadugo, jer će Mirriadov AI bez problema u njih ugrađivati bilo kakve reklamne sadržaje, od plakata, billboarda, grafita, pa sve do konkretnih objekata, kao što možete vidjeti u ovom videu.
Sustav Mirriada već je pogonjen u Kini, gdje je oglase ugrađene u stare filmove već vidjelo više od 100 milijuna pretplatnika video streming servisa Tencent Video.
Ako kojim slučajem u filmu Bitka na Neretvi jednog dana ugledate partizana koji na srušenom mostu ima gajbu nekog popularnog piva, nemojte kriviti Bulajića, već britanski AI.
Ukoliko mislite da ovo neće proći zbog autorskih prava, samo ćemo vam reći da ne budete naivni, jer novac čini čuda.