Značajan pad gledanja game streamova

  • Objavljeno u Svijet
image

Broj gaming sati koji su streamani i gledani na Twitchu, YouTube Gamingu i Facebook Gamingu znatno je pao u drugom kvartalu ove godine u usporedbi s istim razdobljem prošle. Prema livestreaming izvještaju koji donose Streamlabs i Stream Hatchet, u razdoblju između travnja i lipnja, streameri su na glavne tri platforme uživo prenosili 273 milijuna sati svojeg igranja, što je za 19,4 posto manje od drugog kvartala 2021. godine, i 12 posto manje u odnosu na prošli kvartal.

Gledatelji su pratili game streamove 7,36 milijardi sati, što je pad od 18,1 posto u odnosu na Q2 2021., kada je gameplay na tim platformama bio gledan 8,99 milijardi sati i 8,4 posto manje u odnosu na prošli kvartal, a analitičari taj pad pripisuju većem provođenju slobodnog vremena izvan kuće zbog popuštanja mjera vezanih uz pandemiju.

Twitch je i dalje najveća streaming platforma na svijetu s udjelom od 76,7 posto gledanih sati (5,64 milijardi) i 92,7 posto streamanih sati (204,2 milijuna), s time da su i njemu brojke pale za 13,4 i 16 posto u odnosu na Q2 2021.

Zanimljivo je da je Twitcheva "Just Chatting" značajka i dalje u stalnom porastu te se broj sati na njoj povećao za 2,2 posto u odnosu na prethodni kvartal.

Hoće li očekivana recesija ponovno vratiti gledatelje game streamova u kuće tek trebamo vidjeti kada stigne teška jesen s kojom nas plaše.

Podijeli