Zbog čega je izgled važan za posjećenost weba
- Objavljeno u Hrvatska
Istraživanja govore kako 76% ljudi smatra da je izgled vašeg weba vrlo bitan kada traže svoj potencijalni odmor.
Nadolazeći edukativni sajam 'Web::INDUSTRIJA 2013 – Puni i van sezone', koji se održava pod pokroviteljstvima Ministarstva turizma RH i Turističke zajednice grada Zagreba, pomoći će vam da dobijete najkorisnije inpute za vaš web i vaše online poslovanje.
3. travnja 2013. vas u zagrebačkom Hypo centru na cjelodnevnim edukativnim predavanjima čekaju Saša Stanković, Igor Horvat, Siniša Gavrilović, Ratko Pesek, Dalibor Čvek, Mladen Stojak, Ljubica Stanković, Ratko Štern, a ovogodišnji izlagači, na čijim štandovima ćete moći stati i neobavezno porazgovarati su: Nove vibracije, Globaldizajn, Ciklopea, Trip putovanja, Interactive agency, Trikoder, Qmini, Veneto banka i Web::Edukacija.
2. i 3. dana sajma (4. i 5. travnja) u sklopu Web::Edukacije dolazi 6 naprednih radionica za turističke djelatnike koji će naučiti više o SEO-u, SEM-u, marketingu društvenih medija, web trgovini te izradi i analizi web stranice.
Organizator navodi kako prijavom na 3 radionice ostvarujete popust od 20% i kotizaciju za sajam po simboličnoj cijeni od 125 kuna. Prijavom na 5 radionica dobivate popust od 30%, a kotizacija za prvi dan je besplatna.
U sklopu Web::Edukacije se održava Web Marketing Akademija koja upisuje novu generaciju polaznika te vas očekuje na prvom predmetu 6. i 7. svibnja. Troje najbrže prijavljenih ostvaruje po dvije besplatne kotizacije za sajam 3. travnja i ostavlja 1250 kn više u svojem džepu. Prijaviti se možete preko ove poveznice.
Promo članak