Prezentirani rezultati projekta OOP4FUN
- Objavljeno u Hrvatska
Na Sveučilištu u Zagrebu Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu uspješno je održan završni multiplicirajući događaj projekta OOP4FUN, usmjerenog na osnaživanje srednjoškolskih nastavnika u poučavanju objektno orijentiranog programiranja (OOP). Cilj projekta OOP4FUN bio je izrada kurikuluma i nastavnih materijala za novi fakultativni predmet koji bi učenicima približio objektno orijentirano programiranje na zabavan način, to jest kroz razvoj igara te tako bolje pripremio učenike za studiranje na studijima u STEM području.
Na završnom događaju predstavljen je pregled aktualnih metoda i inovacija u nastavi programiranja, priručnik za nastavnike kao i novi kurikulum i nastavni materijali novog fakultativnog predmeta, namijenjeni sadašnjim i budućim učiteljima, koje je pripremio međunarodni projektni tim sastavljen od znanstvenika i stručnjaka sa sveučilišta i srednjih škola iz Slovačke, Češke, Njemačke, Srbije i Hrvatske.
Ravnateljica SŠ Ivanec mr. sc. Lidija Kozina prezentirala je ciljeve projekta, profesor Davor Fodrek, dipl. inf. iz SŠ Ivanec govorio je o analizi trenutnog stanja i nedostataka u nastavi programiranja te prijedlogu novog kurikuluma za akreditaciju, izv. prof. dr. sc. Dijana Plantak Vukovac i izv. prof. dr. sc. Goran Hajdin s FOI-ja predstavili su dizajn učenja s novom idejom poučavanja, asistentica Lea Masnec, mag. inf. predstavila je novi kurikulum, voditelj projekta na FOI-ju izv. prof. dr. sc. Zlatko Stapić predstavio priručnik za učitelje i platformu za e-učenje, a dekanica FOI-ja prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, te voditeljica Županijskog stručnog vijeća učitelja informatike Vesna Novosel-Martinić, prof. istaknule su važnost projektne aktivnosti za širu obrazovnu zajednicu.
Na događaju, uz prezentaciju projektnih rezultata, Davor Fodrek, dipl. inf. i doc. dr. sc. Marko Mijač održali su i radionicu u integriranom razvojnom okruženju Greenfoot, a održana je i diskusija o primjeni inovativnih metoda i alata u nastavi programiranja, s posebnim naglaskom na upotrebu agilnih metoda i alata te na unapređenje komunikacije i suradnje u timovima.