Koliko vas društvene mreže spominju?

  • Objavljeno u Hrvatska
image

O popularnosti društvenih mreža u današnje doba doista nije potrebno previše raspravljati. Pored toga svima nam je jasno koliko informacije koje na njima objavljujemo svakodnevno mogu pozitivno ali i negativno utjecati na razne stvari, pa danas nije neuobičajeno ni da se netko nađe iza rešetaka zbog svojih objava na društvenoj mreži.

U novom broju časopisaVidi mi se ne bavimo takvim slučajevima, već utjecajem objava na društvenim mrežama na razne, ponajviše poslovne korisne stvari. Na primjer, Facebook i Twitter su prepuni komentara o različitim proizvodima, pa ako kojim slučajem posjedujete dućan, te želite saznati kako proizvodi koje nudite kotiraju među korisnicima, trebate imati neki dobar alat za pretraživanje koji će vam omogućiti brzo i precizno pretraživanje takvih sadržaja.

Upravo na to mjesto uskače servis DataSift (www.datasift.com), koji nudi mogućnost pretraživanja sadržaja raznih društvenih mreža i drugih servisa u cilju dobivanja traženih izvora podataka (ili samih podataka).

U časopisuVidi br. 206 u rubrici Programiranje možete pronaći obilje informacija o načinu funkcioniranja DataSifta, kao i savjeta o njegovom pravilnom korištenju kako biste doista mogli znati "koliko ste spominjani na društvenim mrežama".

VIDEO: Sadržaji časopisa VIDI br. 206

Podijeli