Kako odabrati Smart TV do 5 tisuća kuna
- Objavljeno u Hrvatska
Proizvođači pametnih televizora kao da su osluhnuli recesijski puls hrvatskog tržišta. Pametne mogućnosti mrežnog povezivanja, upravljanja putem smartphonea, instalacija aplikacija i on-demand sadržaji preselili su se iz skupe visoke klase u mnogo dostupniji cjenovni rang do 5000 kuna, a prvi test takvih uređaja obavila je ekipa iz Vidilaba u usporednom testu koji možete pronaći u novom broju časopisa Vidi.
Ukratko rečeno, najbitnije karakteristike pametnih televizora su mogućnost povezivanja s pametnim telefonima, streamanje sadržaja, korištenje raznih internetskih servisa poput YouTubea i društvenih mreža, te instaliranje aplikacija i igara.
Uređaji u cjenovnom rangu do 5 tisuća kuna dakako nisu najbolje opremljeni pametni televizori, pa je prilikom kupnje važno ponajviše voditi računa o njihovom Smart TV sučelju, odnosno pogledati koje su njegove mogućnosti, performanse, kakvu korisničku podršku ima, te kao kakav sadržaj donose pojedine platforme.
Potreban vam je uređaj koji će uz TV program ponuditi mnoštvo dodatne zabave, praktičnost u svakodnevnom korištenju, a po mogućnosti tu bi trebale biti aktivnosti koje će djelomično zamijeniti osobno računalo poput Skype razgovora, Youtube pretraga, pristupa društvenim mrežama i tome slično.
Pored toga valja voditi računa da je interakcija sa Smart TV-om brza, sučelje responzivno, a navigacija intuitivna. U suprotnom, TV protiv PC-a, pametnog telefona ili tableta nema previše šanse.
Čitav usporedni test pametnih televizora koji koštaju ispod 5.000 kuna koji se nalaze u ponudi hrvatskih dućana potražite u časopisu Vidi br. 206 koji se nalazi na kioscima, pa još uvijek stignete izabrati model za sebe kako biste se osigurali Smart TV-om za finale Lige prvaka.