VIDEO: Novih 6 turista stiglo u svemir

• Objavljeno u Znanost
image

Blue Origin je uspješno završio svoj sedmi let u svemir s posadom i općenito 25. let za program letjelice New Shepard.

Astronautsku posadu činili su: Mason Angel, Sylvain Chiron, Kenneth L. Hess, Carol Schaller, Gopi Thotakura i bivši kapetan zračnih snaga Ed Dwight, devedesetogodišnjak kojeg je predsjednik John F. Kennedy još 1961. godine odabrao kao prvog crnog kandidata za astronauta, ali nikada imao priliku letjeti.

Blue Origin i New Shepard do sada su u svemir poslali 37 ljudi, uključujući i današnju posadu. Mada cijena leta nije objavljena, prema dokumentima objavljenim prije nekoliko godina, let New Shepardom iznad visine od nekih 100 km, koja se smatra granicom svemira koštati će vas između 200 i 400 tisuća američkih dolara, no za točnu cijenu morate unaprijed poslati sve svoje podatke Blue Originu putem ove poveznice pa će vam javiti koliko love trebate istočiti.

Mada je Blue Origin najavljivao i orbitalne turističke letove, do toga još nije došao, ali je sada prilično zauzet razvojem landera za Mjesec, koji je naručen od strane NASA-e za misije Artemis, mada u tom poslu prednost ima SpaceX.

Reprizu čitavog leta misije NS-25 možete pogledati u ovom videu.