Oblik lica direktora određuje uspjeh tvrtke

  • Objavljeno u Znanost
image

Elaine M. Wong aa Sveučilišta Wisconsin-Milwaukee i njezini kolege, Margaret E. Ormiston iz London Business škole i Michael P. Haselhuhn iz UWM, promatrali su jedan potpuno novi aspekt izvršnih direktora raznih tvrtki, njihova lica.

Proučavati lica u tu svrhu nije tako šašavo kao što vam možda djeluje. Nekoliko sličnih istraživanja pokazalo je recimo da je omjer širine i visine lica u korelaciji s agresijom. Tako je recimo dokazano kako će igrači hokeja sa širim licima provesti više vremena na klupi za kažnjene igrače.

“ tvrtke s direktorima šireg lica imale su puno bolje financijske rezultate nego tvrtke u kojima je direktor imao uže lice ”

Muškarci sa širim licima se smatraju manje pouzdani, ali s više moći. Wong i njezini kolege smatraju da osjećaj moći također može biti povezana s financijskim rezultatom tvrtke, pa su svoje analize temeljili na fotografijama muškaraca, izvršnih direktora iz 500 organizacija. Koristili su samo muškarce, jer je taj odnos između oblika lica i ponašanja povezan s razinom testosterona.

Ujedno su za svaku od tih tvrtki prikupljeni podaci poput financijskih rezultata i analiza dioničara.

Na kraju studije pokazalo se da su tvrtke s direktorima šireg lica imale puno bolje financijske rezultate nego tvrtke u kojima je direktor imao uže lice.

"U našem uzorku, izvršni direktori s većim omjerom širine i visine lica postigli su znatno veće financijske rezultate nego direktori s nižim omjerom." kaže Wong.

Zaključak nove studije biti će objavljen u nadolazećem broju Psychological Science, časopisa Udruge znanosti psihologije.

izvor: znano.st

Podijeli