NASA i ESA traže nove ideje za borbu protiv koronavirusa

• Objavljeno u Svemir
image

Umjesto neke nove rakete ili letjelice, NASA je lansirala novu online crowdsourcing platformu NASA@WORK, odnosno internu web stranicu na kojoj njezini zaposlenici mogu predstavljati svoje ideje i rješenja za borbu protiv pandemije koronavirusa.

U suradnji s Bijelom kućom i drugim agencijama u SAD-u NASA je istakla tri područja u kojima bi mogla najviše pomoći u borbi protiv koronavirusa, a to su oprema za osobnu zaštitu, respiratori i predviđanje širenja koronavirusa.

Mada većina njezinih zaposlanika već 2 tjedna radi od kuće, NASA se već uključila u borbu protiv koronavirusa, pa je primjerice istraživačima koji rade na izradi cjepiva i lijekova dala na raspolaganje svoje superračunalne kapacitete.

Europska svemirska agencija je također objavila da radi slične stvari u projektu pod nazivom: "Space in response to COVID-19 outbreak".

Za razliku od NASA-e koja pomoć traži od svojih zaposlenika, ESA poziva tvrtke u Europi da šalju svoje prijedloge za servise koji bi pompgli u borbi protiv COVID-19 koronavirusa, posebice u Italiji, u kojoj ima više slučajeva zaraze nego u drugim europskim državama.

Svima koji se aktivno uključe ESA nudi 2,5 milijuna eura, kao i slobodan pristup u njezine satelitske podatke i druge resurse. Tvrtke svoje prijedlog mogu poslati putem ove poveznice.