Lovci na asteroide ulovili ExoMars

• Objavljeno u Svemir
image

Nakon uspješnog lansiranja, ExoMars Trace Gas Orbiter i Schiaparelli lander zajednički putuju ka Marsu, a svi podaci koje primaju znanstvenici u ESA-inom centru u Darmstadtu ukazuju da je sve u redu, no nitko više nije u mogućnosti to potvrditi vizualno.

No ono što ne može ESA, mogu "lovci na asteroide", jer je njima ExoMars, koji se kreće svemirom brzinom od 33.001 km/h idealna meta koja se ponaša vrlo slično NEO objektima (near-Earth objects), poput kometa, asteroida i druge vrste svemirskog kamenja koje manje ili više prijeti Zemljanima da će nas izbrisati poput dinosaura.

Članovi brazilskog opservatorija OASI (Observatório Astronômico do Sertão de Itaparica), pod vodstvom Daniele Lazzaro i SergiaSilve za teleskopom, uspjeli su uočiti ExoMars kao sjajni objekt okružen s najmanje drugih 6 zanimljivih predmeta, elemenata gornjeg stadija ruske Proton rakete, koji se zajednički kreću kroz svemir.

Snimke koje je brazilski tim objavio, izazvale su veliki entuzijazam i zadovoljstvo u zajednici lovaca na asteroide, koja nastoji otkriti svaki kamenčić u našem susjedstvu.

Izvor: ESA