Sigurnija online kupnja game keyeva

  • Objavljeno u Novosti
image

Većina gamera svjesna je da se mnoge  originalne video igre u obliku digitalnog downloada mogu kupiti znatno jeftinije nego što ćete ih platiti u dućanima. Pored toga, posebno je isplativo ako malo bolje proučite ponude raznih online dućana, pa ćete pri kupnji "keyeva" za igre moći uštedjeti poprilično novca.

Jedan od najpopularnijih online servisa za prodaju igara (keyeva) je G2A, na kojem ćete pronaći gotovo sve naslove, te se putem direktne poveznice uputiti u onu online tržnicu koja ima najbolju ponudu.

Mada sve to djeluje lijepo i krasno, glavni problem G2A servisa je što u njemu osim legitimnih prodavača svoje ponude oglašavaju i razni prevaranti, pa se može dogoditi da umjesto najnovijeg Battlefielda kupite virtualnu ciglu.

Kako bi svoj servis učinio čim pouzdanijim, G2A planira uvelike otežati pojavu lažnjaka, pa je predstavio novi sustav verifikacije za prodavače, koji će između ostaloga zahtijevati upisivanje legitimnog broja telefona i mrežnog računa, a nove trgovine će imati limit na prodaju 10 pojedinačnih proizvoda, te neće moći nastaviti prodaju sve dok G2A ne provjeri jesu li svi kupci dobili ono što su platili.  

Ako se pitate zbog čega je G2A tek sada odlučio postrožiti kriterije za prodavače keyeva, u pozadini svega je Microsoft, koji mu je lipnju 2016. poslao rezultate analize svojih analitičara koji su ustanovili da je više od 550 kodova u ponudi dućana "treće strane" na G2A servisu bilo lažno, te su se putem njih krali novci s bankovnih računa korisnika.

Nakon toga G2A je Microsoftu ponudio "punu podršku", očito prestrašen da bi ga ekipa iz Microsofta mogla tužiti jer je kao posrednik sudjelovao u navedenoj prijevari, pa je nova mjera verifikacije prodavača zapravo način da se Microsoft malo udobrovolji. U svakom slučaju ovo je dobro za korisnike, pa bi G2A napokon mogao postati siguran servis za najpovoljnije kupnje video igara.

Mi bismo još samo dodali kako je najpametnije da keyeve za igre kupujete samo u onim online dućanima s kojima vaši dobri prijatelji imaju dobra iskustva, te da u dućane ne dolazite putem linkova u spam e-mailovima koji vas mogu odvesti na lažne stranice.

Izvor: G2A

Podijeli