Prestao rast korisnika Facebooka

  • Objavljeno u Novosti
image

Najveći "core" biznis tvrtke Meta, odnosno društvena mreža Facebook, bilježi smanjenje mjesečnih aktivnih korisnika (MAU-a) na 2,9 milijardi. Pored toga, brojka Facebookovih dnevno aktivnih korisnika je između trećeg i četvrtog kvartala 2021. godine pala s 1,93 na 1,92 milijarde, što je za Fecebook potpuno nova okolnost, obzirom da je do sada uvijek bilježio rast bez obzira na sve što se s društvenom mrežom dešavalo u prošlosti.

Facebook je jednostavno postao stari proizvod i u svijetu postoji sve manje ljudi koji se još nikada nisu prijavili na platformu, pa tvrtka sve više stavlja naglasak svojeg poslovanja na "mlađe" aplikacije poput WhatsAppa i Instagrama, za koje vjerojatno još uvijek postoji prostor za rast, obzirom da se ne osjeća takva zasićenost kao što je to slučaj s Facebookom.

Do usporavanja rasta korisnika došlo je u istom tromjesečju kada je tvrtka ranije poznata kao Facebook objavila da će se rebrendirati u tvrtku Meta, zajedno s planovima da svoje resurse usmjeri prema izgradnji impresivnih virtualnih iskustava pod nazivom metaverse.

Dobra vijest za Metu je što usprkos svemu još uvijek ima najveći udio u kolaču društvenih mreža na svijetu, što tvrtki nudi puno prostora i vremena za čim bezbolniju tranziciju na metaverse, koji bi jednog dana trebao postati ultimativna društvena platforma, no "bumo vidjeli".

Podijeli