Chrome započeo blokirati oglase u Adobe Flashu

  • Objavljeno u Novosti
image

Googleov internetski pretraživač Chrome, od 1. rujna je započeo blokirati internetske oglase koji koriste Adobe Flash tehnologiju. U praksi će to značiti kraj "auto-playa", odnosno Chrome će automatski pauzirati oglase u Flashu, a korisnik će morati kliknuti na njih ako ih želi pogledati. To bi moglo značiti manje prihoda za oglašivače, ali i da će s vremenom morati prestati koristiti taj video format, odnosno prebaciti svoje oglase iz Flasha u HTML5. 

Iz Mountain Viewa su oglašivačima ponudili alate za stvaranje oglasa u HTML5 formatu, te preko AdWords bloga ponudili poveznice na kojima se nalaze upute za lakše prebacivanje oglasa iz Flasha u HTML5. 

Adobe je naveo da je "budućnost online oglašavanja u HTML-u 5 umjesto u Flashu", ali i rekli da još uvijek ima puno posla u prijelazu iz Flasha u HTML5, dok iz Googlea savjetuju prijelaz, te objašnjavaju da oglasi u HTML5 rade na "širokom spektru uređaja i pružaju slične funkcionalnosti kao Flash, ali s boljom učinkovitošću“. 

Izvor: IT Biz Crunch

Podijeli