AMD FSR 3 tehnologija softverski povećava FPS

  • Objavljeno u Novosti
image

FSR FidelityFX Super Resolution tehnologija je AMD-ov odgovor na Nvidijinu DLSS tehnologiju, a u osnovi se radi o povećanju broja sličica u sekundi (fps-a) u podržanim igrama, što znači da na grafičkom hardveru možete dobiti bolju sliku s većim brojem sličica.

U novoj iteraciji tehnologije pod nazivom FSR 3, AMD dodaje "umjetno" generiranje sličica (frameova).

"Ova tehnologija koristi poboljšanu verziju tehnologije optičkog protoka AMD Fluid Motion Frames (AFMF) 2 i vremenske podatke o igri kao što su vektori kretanja za generiranje dodatnih visokokvalitetnih frameova za veći broj sličica u sekundi u podržanim igrama, do 2x 2. Dodatna izvedba od generiranja okvira može biti iznimno korisna u vrlo zahtjevnim situacijama kao što je igranje u 4K s maksimalnim postavkama ray tracinga ili kada je broj sličica uvelike ograničen CPU-om", navodi AMD u svojem priopćenju.

Drugim riječima, igre koje se izvode korištenjem AMD-ovih grafičkih kartica Radeon RX 5700 (i novijih), Nvidijinih GeForce RTX 20 (i novijih) te Xbox Series X/S konzola, imat ćete veći "framerate", što podrazumijeva brže i glađe izvođenje igara uz manju latenciju.

No ako ste pomislili da ćete na bilo kakvom hardveru dobiti povećanje FPS-a, AMD upozorava da biste mogli imati koristi od FSR 3 tehnologije samo ako igra već radi na minimalnih 60 FPS, što znači da će je FSR 3 potom dodatno "boostati" na veće brzine od 80, 100 ili više FPS, a to ovisi o grafičkom hardveru koji se koristi i ukupnim specifikacijama sustava.

Znači nemojte ni pomišljati da ćete igru koja vam kašljuca na 20 fps podići na 60 ili više fps kako bi postala igriva.

Prve igre za koje se očekuje da će dodati podršku za AMD FSR 3 su Forspoken i Immortals of Aveum početkom jeseni, a AMD najavljuje i 10 dodatnih igara za koje se očekuje da će podržavati FSR 3.

AMD ujedno naglašava da surađuje s Epic Gamesom kako bi doveli podršku za AMD FSR 3 u Unreal Engine, a FSR 3 dodatak za Unreal Engine 5 uskoro će biti dostupan programerima kako bi integraciju FSR 3 u svoje UE5 igre učinili jednostavnom.

Podijeli