3DMark benchmark sada testira i Ray-Tracing performanse

  • Objavljeno u Novosti
image

Jedan od alata za testiranje bez kojeg naši Vidilabovci ne mogu zamisliti život zasigurno je 3DMark benchmark, koji nam omogućuje mjerljive rezultate u kojima vidimo kako se nove grafičke kartice, laptopi i PC konfiguracije nose s 3D grafikom kakva se obično nalazi u najzahtjevnijim igrama.

Tvrtka UL Benchmarks objavila je nadogradnju 3DMark softvera u koji sada dolazi testiranje Ray-Tracinga, kako bi se pripremila na lansiranje novih AMD-ovih grafičkih kartica serije RX 6000 18. studenog ove godine, koje će prekinuti Nvidijin monopol na Ray-Tracing tehnologiju.

"U ovom testu Ray-Tracing značajki, zrake kamere prate se preko vidnog polja s malim nasumičnim pomacima kako bi se simulirao efekt dubinske oštrine. Brzina sličica određuje se vremenom potrebnim za praćenje i zasjenjivanje određenog broja uzoraka za svaki piksel, kombiniranje rezultata s prethodnim uzorcima i prikaz rezultata na zaslonu. Možete promijeniti broj uzoraka da biste vidjeli kako to utječe na izvedbu i vizualnu kvalitetu. Rezolucija prikazivanja je 2560 × 1440 piksela", objašnjava UL Benchmark funkcioniranje nove značajke.

3DMark uključuje nekoliko testova koji će vam pomoći u mjerenju i usporedbi performansi najnovijih grafičkih kartica. Omogućiti će vam upotrebu testa 3DMark DirectX Raytracinga za mjerenje performansi namjenskog hardvera za traženje zraka, kao i pokretanje referentne vrijednosti 3DMark Port Royal benchmarka za testiranje grafičkih performansi u kombinaciji tradicionalnog DirectX 12 prikazivanja i traženja zraka u stvarnom vremenu. Možete pokrenuti 3DMark Time Spy Extreme da biste testirali i usporedili DirectX 12 performanse i upotrijebite 3DMark stres testove za provjeru stabilnosti GPU-a i performansi hlađenja tijekom duljih razdoblja velikog opterećenja. Za više informacija i preuzimanje najnovijeg softvera 3Dmark posjetite ovu poveznicu.

Podijeli