Warner Music potpisao prvi ugovor s AI pjevačicom

image

Njemački dizajner Joerg Zuber iz Münchena, 2018. godine je kreirao virtualni avatar s imenom Noonoouri i uspješno ga koristio u oglašivačkim kampanjama poznatih modnih kuća, uključujući Dior, Balenciagu i Valentino.

U međuvremenu Noonoouri je postala poznata virtualna influencerica koja na Instagramu ima oko 406 tisuća pratitelja, a nedavno je ušla i u glazbene vode s prvom pop pjesmom i video spotom na YouTubeu pod nazivom Dominoes, koji možete pogledati u ovom videu.

Pored toga, Noonoouri je upravo postala i prva virtualna umjetnica koja je potpisala ugovor Warner Musicom, koji će uskoro objaviti njezin prvi album.

Spot je ubrzo nakon objavljivanja izazvao brojne kontroverze i podijeljene komentare, ponajviše zahvaljujući izgledu virtualne pjevačice, čije tijelo djeluje poput 12-godišnje djevojčice, mada Zuber eksplicitno navodi da se radi o virtualnoj 18-godišnjoj umjetnici.

Njemački dizajner također napominje da Noonoouri nije kreirala umjetna inteligencija, već se radi o računalno generiranoj grafici (CGI-u), pri čemu je za pokrete virtualne zvijezde korištena motion capture tehnologija, skinuta sa senzora pokreta samog Zubera koji je plesao u mocap odijelu, a potom ih ubacio u anamiciju na kojoj je radio tim računalnih grafičara i animatora, kao što objašnjava sama Noonoouri u ovom videu.

Što se tiče korištenja umjetne inteligencije, Zuber kaže da je AI korišten samo u oblikovanju glasa pa ne želi proglasiti Noonoouri AI pjevačicom.

To mu pruža mogućnost da pjesmu (ukoliko postane popularna) kandidira za glazbene nagrade poput Grammya, čiji žiri je nedavno rekao da neće prihvaćati kandidature pjesama koje je napravila umjetna inteligencija.

Podijeli