Virtualni supermarket širi poslovanje

  • Objavljeno u POP TECH
image

Još ljetos smo pisali kako je najveći južnokorejski lanac supermarketa Tesco, u jednoj postaji podzemne željeznice u Seulu, pokrenuo prvu virtualnu prodavaonicu "špeceraja". Kupcima se ponudila kupnja određenog broja namirnica preko virtualnih izloga, odnosno panoa s fotografijama proizvoda, čije barkodove je potrebno skenirati kamerom pametnog telefona i potom pomoću posebne aplikacije možete izvršiti kupnju, a roba vam se vrlo brzo dostavlja na kućnu adresu, možda čak i prije nego stignete kući.

Nakon više od pola godine probnog razdoblja, prototip virtualnog supermarketa se pokazao vrlo uspješnim, pa je Tesco odlučio pokrenuti čitav sustav ovakvog šopinga, a za početak je postavio virtualne izloge na dvadesetak autobusnih postaja u Seulu, te potom ponudu namjerava proširiti širom gradova i mjesta Južne Koreje.

Ovaj poslovni potez osim benificija kupcima koji ne žele gubiti vrijeme na šetanje po pravim supermarketima, omogućuje i otvaranje velikog broja novih radnih mjesta za dostavljače robe, koji imaju posebni računalni sustav za distribuciju.

Kada putem aplikacije Tesco Home Plus, odskenirate, naručite i platite željeni proizvod, računalni sustav adresu na koju treba izvršiti dostavu, poveže s dostavnom službom najbližeg Tescovog supermarketa, te u ulozi dispečera automatski šalje slobodne dostavljače na željene destinacije.

Dostava proizvoda se naplaćuje minimalno do određene, kako kažu, vrlo niske svote, a u prosjeku je potpuno besplatna. Dodatne pogodnosti za kupce su atraktivni proizvodi na posebnim virtualnim akcijama, pa tako virtualnim šopingom možete doći do jeftinijih proizvoda koje vam dostave na kućnu adresu, nego da ih sami idete kupiti u pravi dućan.

Podijeli