Testirali smo Bultacove e-bicikle u offroad vožnji

  • Objavljeno u POP TECH

image

Hrvatska tvrtka Electric Motions , zastupnik Bultaca za Hrvatsku i Sloveniju, za predstavnike medija održala je hrvatsko predstavljanje električnih bicikala poznatog španjolskog proizvođača koji se u potpunosti okrenuo proizvodnji električnih jurilica na dva kotača. Predstavljanje je održano u kampu pokraj jezera Rakitje , a svi smo imali priliku isprobati Bultaco Brinco električne bicikle u offroad vožnji na stazi oko jezera.

Moramo naglasiti da se ovi bajkovi teško mogu nazvati električnim biciklima jer posjeduju moćne motore od 2 kilovata i mogu...

image

Hrvatska tvrtka Electric Motions, zastupnik Bultaca za Hrvatsku i Sloveniju, za predstavnike medija održala je hrvatsko predstavljanje električnih bicikala poznatog španjolskog proizvođača koji se u potpunosti okrenuo proizvodnji električnih jurilica na dva kotača. Predstavljanje je održano u kampu pokraj jezera Rakitje, a svi smo imali priliku isprobati Bultaco Brinco električne bicikle u offroad vožnji na stazi oko jezera.

Moramo naglasiti da se ovi bajkovi teško mogu nazvati električnim biciklima jer posjeduju moćne motore od 2 kilovata i mogu se voziti isključivo dodavanjem gasa na ručici upravljača poput motocikala, mada ih je moguće voziti i pedalama, po čemu ipak ulaze u kategoriju e-bicikala. Kao što je naglasio Darko Tukulj, suosnivač Electric Motionsa, ovo su zapravo hibridi između motocikla i e-bicikla, a mi bismo ih slobodno nazvali e-crosserima, jer to najbolje opisuje njihove značajke u vožnji.

Već pri prvom okretanju ručice gasa osjetili smo da pod sobom imamo nešto moćno i brzo, a to se pokazalo potpuno točnim nakon što smo napravili rundu oko jezera Rakitje po makadamu, travi, blatu, vozeći preko rupa, vode i savladavajući bez ikakvog problema strme uspone na svim vrstama podloga.

Odmah moramo naglasiti da ovo nije bajk za vožnju po gradu, prvenstveno stoga što nije cestovno legalan zbog toga što nije homologiziran i nema ograničenje motora na kod nas dopuštenih 250 vata, već se radi o e-crosseru čiji će vam motor od 2 kilovata omogućiti jurnjavu šumama i gorama, pa je za očekivati da će najzanimljiviji biti u turizmu, odnosno za iznajmljivanje u adrenalinskim parkovima, za što smo čuli da već postoji veliki interes. Popularnost takve adrenalinske zabave stalno je u porastu, a Brinco bajkovi će vam omogućiti da jurite divljinom uz nula emisije štetnih sastojaka, obzirom da ih električni pogon čini ekološki prihvatljivim, pa ih možemo zamisliti na mnogim destinacijama i u parkovima prirode u kojima bi benzinci bili svetogrđe.

Ako bismo uspoređivali vožnju Bultaco Brinco hibrida s vožnjom odličnih električnih bicikla Cube koje smo imali priliku testirati prošle godine također u offroad vožnji, razlika je drastična i moglo bi se reći da Brinco u usporedbi s Cubeom djeluje poput glisera s motorom od 250 konja u usporedbi s gumenjakom kojeg pogoni motor od 4 konja. No takva usporedba zapravo nije fer, jer se ne radi o istoj kategoriji vozila na dva kotača. Dok Cube e-bicikl koji morate "dotjeravati" pedalama možete voziti po gradu i odnijeti na leđima na 5. kat, Brinco jurilicu ćete morati parkirati u garaži ili na parkiralištu jer je težak oko 40 kila, što je također indikator da se radi o pravom električnom motociklu, a o razlici u brzini da ne govorimo.  

Electric Motions nam je pokazao i model Bultacovog električnog bicikla koji je homologiziran i usklađen sa zakonima o cestovnoj vožnji, pa ga možete registrirati i voziti s vozačkom AM ili B kategorije no moramo priznati da nas to ne uzbuđuje previše, jer bismo se za vožnju na posao ipak radije odlučili za klasični električni bicikl, dok bismo za čistu zabavu uvijek odabrali Brincove mrcine bez zakonskih ograničenja snage i brzine.

Najbolji dojam koji su nam ostavili Bultaco Brinco električni hibridni bicikli u offroad vožnji je taj što ćete se na njima osjećati poput vozača motokros utrka, uz gotovo nečujan zvuk motora i bez karakterističnog smrada zbog kojeg do sada nismo bili blagonakloni prema benzinskim prdilicama u čistom prirodnom okolišu koji nakon njih više nije čist. Budućnost prometa definitivno leži u električnim vozilima, a ova nas je vožnja uvjerila da se pri tome nećete morati odreći ni adrenalinskih užitaka kakve stvara cross jurnjava.

Više informacija o Bultacovim e-biciklima koje možete nabaviti u Hrvatskoj potražite na ovoj poveznici.

Podijeli