Rimac predstavio C_Two s udvostručenim pogonom

 

image

Mate Rimac i ekipa u Ženevi su predstavili C_Two električni hiperautomobil za 2019. godinu koji je, kako tvrde, pojačan udvostručenim pogonom, što mu daje veliku snagu i brzinu.

 

C_Two dolazi s četiri zasebna električna motora po svakom aerodinamičnom kotaču, koji zahvaljujući tehnologiji Rimac All-Wheel Torque Vectoring omogućuju maksimalnu količinu prianjanja svakog kotača. Motori razvijaju fantastičnih 1.914 konja snage i 2.300 Nm obrtni moment, a od nule do stotke C_Two dođe za samo 1,85 sekundi, od 0 do 300 km/h za 11,8 sekundi i u stanju je postići maksimalnu brzinu od 412 km/h.

Uz auto ćete dobiti i moćnu bateriju od 120 kWh s jednim od najboljih battery management sustava na svijetu, pa ćete s jednim punjenjem prijeći čak 650 km.

Rimac navodi da su brojna poboljšanja stigla i u dizajnu, koji čini C_Two još ljepšim, ali ima i brojne funkcionalnosti koje doprinose na performansama, poput stražnjeg kraja koji poboljšava aerodinamičnost, za koji kažu da ga je kreirao "sami zrak". Time vjerojatno aludiraju na prošlogodišnje testove u zračnom tunelu koji su im ukazali na moguća poboljšanja, kako bi na ovogodišnji Geneva Motor Show došli u još impresivnijem ruhu u odnosu na 2018.  

Također se ponose i na prednja i stražnja svjetla koja se sastoje od 58 LED žarulja koje, kako kažu "koregrafira Rimčeva kontrolna jedinica s vlastitim rashladnim sustavom". Naime, čak i svjetla u sebi sadrže sustav za protok zraka, čime doprinose na velikoj aerodinamičnosti, koja je očito bila glavni fokus u razvoju novog hiperautomobila Mate Rimca.

Pored svega toga, C_Two dolazi i s brojnim poboljšanjima pametnih sustava i senzora, što ga za još jedan korak približava autonomnoj vožnji, mada je zasad u ulozi "ispomoći" vozaču.

Nije nam poznato kolika će biti cijena ovog automobila i kada će stići na ceste, no budite sigurni da će se raditi o svoti od koje će vam se zavrtjeti u glavi, no to smo od Rimca i očekivali, jer on cilja na tržište na kojem su kupci ljudi koji imaju "malo" dublje džepove od nas smrtnika. Doduše, Rimac će vjerojatno veću zaradu imati od prodaje tehnoloških rješenja koja je ugradio u C_Two, jer mu hiperautomobil dobrim dijelom služi kao glavni "showroom".

Podijeli