Nove tehnologije i inovacije za ljepotu

  • Objavljeno u POP TECH
image

Na sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija Viva Technology Paris 2019 (VIVATECH), koji se održao u Parizu od 16. do 18. svibnja, L'Oréal je predstavio inovacije koje su namijenjene korisnicima koji se brinu za svoj izgled.

Među tehnologijama i digitalnim proizvodima iz te domene L'Oréal je premijerno predstavio uslugu virtualnog savjetnika za kosu koji daje korisne savjete o boji i njezi kose, aplikaciju La Roche-Posay Effaclar Spotscan za analizu stanja kože, 360° virtualni zid s trendovima ljepote inspiriran sadržajem društvenih medija te Lancôme 3D pisač.

U dijelu koji je bio posvećen njezi kože posjetitelji su dobili više informacija o prilagođenoj njezi te individualnim potrebama, i to zahvaljujući Vichy Skin Consult aplikaciji za otkrivanje znakova starenja te dijagnozi kože. La Roche-Posay razvio je aplikaciju EFFACLAR SPOTSCAN koja analizira stanje kože uz pomoć samo jednog klika na mobitelu korištenjem umjetne inteligencije. Aplikacija svakom korisniku nastoji omogućiti preciznu analizu, pravu informaciju i personalizirani savjet vezan u njegu kože lica te dakako preporučuje neke od proizvoda poznate kozmetičke marke.

Virtualni savjetnik za kosu kojeg potpisuje ModiFace, L'Oréalova kompanija koja se bavi razvojem tehnologija koje kombiniraju njegu ljepote s proširenom stvarnošću, premijerno je predstavljen na ovogodišnjem sajmu. On posjetiteljima omogućuje da putem glasovne naredbe dobiju profesionalne savjete za njegu kose te virtualno isprobaju boju koja najbolje odgovara njihovoj osobnosti i cjelokupnom izgledu.

Zahvaljujući 360° virtualnom zidu inspiriranom sadržajima društvenih medija posjetitelji su mogli ući u prostor i upoznati se s najnovijim trendovima ljepote.

Osim toga, posjetitelji su također mogli isprobati Giorgio Armani Beauty aparat za virtulano isprobavanje ruževa koji je razvijen uz podršku ModiFacea, a tehnološka inovacija pod nazivom My Little Factory omogućuje proizvodnju personaliziranog pudera na zahtjev, dok Lancôme Shade Finder aplikacija koristi umjetnu inteligenciju kako bi korisnicima preporučila odgovarajuću nijansu pudera.

L'Oréalov nastup na sajmu jasno govori da se industrija ljepote (kao i sve druge industrije) sve više oslanja na tehnologiju, a korisnici puni ega i taštine spremni su trošiti novac na takve proizvode jer očito sve više vjeruju umjetnoj inteligenciji nego kozmetičarima, modnim guruima i časopisima. 

Podijeli