Igrali smo hrvatski horror Saint Kotar
- Objavljeno u POP TECH
Hrvatski game studio Red Martyr Entertainment na Kickstarteru je pokrenuo crowdfunding kampanju kojom želi financirati dovršetak svoje point'nclick avanture Saint Kotar: The Yellow Mask koju nazivaju psihološkim horrorom . To znači da i sami možete sudjelovati u razvoju igre ukoliko u domaće developere uložite najmanje 3 eura , dok ćete za 15 eura dobiti key za preuzimanje čitave igre kada izađe na PC, Mac, Linux, PlayStation, Xbox i Nintendo Switch platformama. Ukoliko kampanja na Kickstarteru u sljedećih mjesec dana prikupi...
Hrvatski game studio Red Martyr Entertainment na Kickstarteru je pokrenuo crowdfunding kampanju kojom želi financirati dovršetak svoje point'nclick avanture Saint Kotar: The Yellow Mask koju nazivaju psihološkim horrorom. To znači da i sami možete sudjelovati u razvoju igre ukoliko u domaće developere uložite najmanje 3 eura, dok ćete za 15 eura dobiti key za preuzimanje čitave igre kada izađe na PC, Mac, Linux, PlayStation, Xbox i Nintendo Switch platformama. Ukoliko kampanja na Kickstarteru u sljedećih mjesec dana prikupi 39.000 eura, čitava igra bi trebala izaći na ljeto iduće godine.
Nezavisni hrvatski studio Red Martyr Entertainment pokrenuo je Marko Tominić koji nam je objasnio da je Saint Kotar psihološki horor pošto se horor element bazira na mentalnim stanjima likova u igri. "No tu ima svega drugog: od misterija, detektivskog žanra, drame, kriminalističkog žanra. Zaista svega, no dominantni je psihološki horor. Osim što osobno volim takav žanr priča tu je i činjenica kako unutar žanra point & click avantura horor priča ima rijetko. Igrači su željni takvih igra, što vidimo i po broju fanova koji nas prate i što komentiraju", rekao nam je Marko koji je vlasnik studija, game director, pisac i dizajner Saint Kotara.
Od njega smo također saznali da je u developerskom timu trenutno 4 osobe u core timu, uz nekoliko freelancera koji se pridružuju po potrebi. "Imamo, naravno ilustratore, 3D artiste, programere i developere, Community menadžericu, skladatelje i inženjere zvuka, pa čak i glumca za motion capture. Sve što je potrebno da igra zaživi" dodaje Tominić.
Na naše pitanje u što će biti utrošen traženi iznps od 39.000 eura Marko nam je rekao da će to biti tek osnovni cilj jer pokriva isključivo razvoj video igre. "Dodatni stretch ciljevi donose dodatnu priču i igrivog lika (treći igrivi lik), lokalizaciju na sve jezike, glasove za sve dijaloge i monologe u igri, port igre s PC platforme na konzole, pa sve do jednog od viših ciljeva koji donosi glasove na hrvatskom jeziku kako bi igrači iz cijeloga svijeta mogli igrati igru u originalnom okruženju gdje se i nalaze. Plan B je pronaći izdavača ili investitora. Vjerujem da će nakon svega što smo činili i činimo Kickstarter uspjeti", dodaje Marko, koji nam je otkrio još jednu zanimljivost: "Jedan od glasova u igri, za lika Davora (vlasnika konobe na glavnom trgu Svetog Kotra) je dao američki glumac Happy Anderson, poznat po ulozi serijskog ubojice Jerrya Brudosa u Netflixovoj seriji Mindhunter".
Zajedno s pokretanjem Kickstarter kampanje hrvatski studio je na Steamu lansirao i besplatni demo igre, odnosno prolog koji možete i sami preuzeti putem ove poveznice.
Mi smo dakako jedva dočekali da dođemo u priliku isprobati što su to Marko i ekipa "skuhali" i moramo priznati da su nas uspjeli jako zaintrigirati, prije svega odličnom pričom koja nas je odmah "progutala" i jedva čekamo da vidimo kako će se na kraju sve rasplesti.
Obzirom da igra funkcionira kao interaktivna point'n'click priča ne želimo vam pokvariti igranje prologa s previše spojlera, pa ćemo vam samo reći da radnja započinje snom koji jednog od glavnih junaka Benedikta vodi kroz neku vrstu kombinacije determinističkog pakla i okrutne stvarnosti, omogućujući mu da razgovara s Bogom, preispituje svoju prošlost i budućnost, a sve se to događa u naglašeno mračnim i koloristički jako zanimljivo dizajniranim krajolicima.
Taj uvodni dio nam se u vizualnom smislu najviše dopao tijekom igranja prologa i voljeli bismo kada bi tih nadrealističnih dijelova u finalnoj igri bilo još. Nakon Benediktovog buđenja iz noćne more započinje radnja koja se odvija u stvarnosti. Kao i u svim dobrim point'n'click avanturama, od igrača se traži da kursorom miša pretražuje svaki detalj u prostorima u kojima se njegov lik nalazi, vodi dijaloge, uzima i koristi predmete koji mu trebaju za dalji napredak poput ključeva. Ako ste odigrali barem jednu point'n'click avanturu u životu vjerujemo da nećete imati nikakvih problema oko gameplaya, barem ne u početku kada se zadaće svode na jako rudimentarne stvari.
Obzirom da se radi o nekoj vrsti ranog "alfa dema", nemojte očekivati da će sve biti savršeno, pa smo primijetili da su u dijalozima možda malo preduge stanke, a u nekim prostorima smo imali i malih problema s lagom/delayem kod zvuka, no to će developeri vrlo jednostavno popraviti kako će dobivati feeedback od sve više igrača, pa vas to u ovom trenutku ne bi trebalo zabrinjavati.
Naš prvi dojam je da su nam Marko i ekipa lijepo "pustili mravca u gaćice" jer nas sada užasno zanima kako će se radnja i priča igre Saint Kotar dalje razvijati.
Tko kaže da Gorski Kotar ne može donijeti mračnu atmosferu i da tamo ljudske duše ne mogu biti osuđene na vječno prokletstvo?