YouTube je Generaciji Z najpouzdanija društvena platforma

  • Objavljeno u Svijet
image

Međunarodna internetska tvrtka za istraživanje tržišta i analizu podataka sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu s operacijama u Europi, Sjevernoj Americi, Bliskom istoku i Aziji i Pacifiku, YouGov, u suradnji s Business Insiderom, provela je anketu među pripadnicima takozvane generacije Z, čiji cilj je bio saznati koje društvene platforme su mladima danas najzanimljivije, odnosno koje smatraju najpouzdanijim izvorima informacija.

Istraživanje provedeno na 1500 američkih korisnika, a obuhvatilo je 6 društvenih platformi, odnosno TikTok, Instagram, Facebook, Twitter(X), Facebook i WhatsApp.

Mada u generaciju Z spadaju rođeni između 1997. i 2012. godine, što znači da obuhvaća mlade od 11 do 26 godina starosti, ovo istraživanje je provedeno samo među starijima od 18 godina, tako da se ne može reći da rezultati vrijede za čitavu generaciju Z.

Prema očekivanjima, Facebook je prošao najgore jer ga 60 posto punoljetnih pripadnika generacije Z smatra najnepouzdanijim, dok je YouTube ispao najpouzdaniji, usprkos raširenim mišljenjima da "mladi danas koriste samo TikTok".

Tiktok čak nije ni na drugom mjestu, jer su ispred njega Instagram, Twitter (X) i WhatsApp, što znači da je tek peti na listi, s 30 posto onih koji ga drže najpouzdanijom društvenom platformom.

Koliko su rezultati ove ankete važni oglašivačima i kreatorima sadržaja, teško je reći, jer mislimo da oni najviše ciljaju na pripadnike Generacije Z koji nisu punoljetni, a njih ćete najčešće vidjeti kako na mobitelima gledaju šašave filmiće na TikToku i svi se trude upravo njima prodavati sve što god se može. Možda nemaju lovu ili kreditne kartice, ali imaju roditelje koji će trošiti pare umjesto njih.  

Podijeli