Volvo: Samo električni auti i online prodaja

  • Objavljeno u Svijet
image

Švedski proizvođač automobila Volvo, još je jedna od velikih svjetskih automobilskih kompanija koja se do kraja ovog desetljeća želi u potpunosti orijentirati na proizvodnju električnih automobila.

Osim toga, Volvo je najavio i velike promjene u načinu prodaje svojih vozila, pa ih više neće prodavati u prodajnim salonima, već isključivo online preko interneta s idejom, kako kaže, da razvije izravan odnos s kupcima, no sigurno je u igri i smanjenje troškova. 

Odluka o proizvodnji isključivo električnih automobila do 2030. godine nastavlja se na prijašnju odluku po kojoj do 2025. žele proizvoditi 50% električnih vozila.

"Ne postoji dugoročna budućnost za automobile s unutrašnjim sagorijevanjem", navodi CTO Volva Henrik Green. "Mi smo u potpunosti posvećeni da postanemo proizvođač isključivo električnih automobila, a ta tranzicija bi se trebala dogoditi 2030. godine".

Ideju o ukidanju prodaje u prodajnim salonima Volvo potkrepljuje idejom da online prodajom kontrolira i cijene, no to ne znači da će salone zatvoriti, već će ih prenamijeniti u izložbene prostore i prostore za upravljanje dostavama i servisima.  To znači da ćete u salonu moći pogledati auto, ali ćete ga moći kupiti isključivo online.

Nakon lansiranja svojeg prvog električnog auta XC40 Recharge, Volvo će ovih dana predstaviti novi model iz serije 40 Recharge, a u predstojećim godinama ih namjerava predstaviti još 7 komada.

Mada su tranziciju na potpuno električne automobile već najavili i drugi veliki igrači poput Forda, GM-a, Volkswagena i Mercedes-Benza, Volvo je prvi koji je to stavio u neki fiksni vremenski okvir.

Podijeli