Spotify kupio prava za ime Barceloninog stadiona
- Objavljeno u Svijet
Jedan od najpoznatijih nogometnih stadiona na svijetu, Barcelonin Camp Nou, rebrandiran je u Spotify Camp Nou, kao dio sponzorskog ugovora između kluba FC Barcelona i poznatog servisa za digitalni streaming glazbe.
Osim što će prema ugovoru stadion dobiti novo ime, logotip Spotifya će se naći i na dresovima igrača katalonskog kluba kroz sljedeće 4 godine, počevši od sezone 2022/2023.
Ugovor još mora biti ratificiran od strane delegata na Barceloninoj izvanrednoj skupštini koja će se održati 3. travnja, no svi vjeruju da se nitko neće buniti jer se klub već duže vrijeme nalazi u velikim dugovima, zbog čega je u posljednjih godinu dana ostao bez mnoštva najboljih igrača.
Ugovor sa Spotifyem je navodno vrijedan 310 milijuna dolara, a tvrtka će ga iskoristiti za reklamnu kampanju u kojoj će glavna poruka biti "Mi spajamo glazbu i nogomet u jedno", a na Camp Nou će dovesti koncerte velikih svjetskih glazbenih zvijezda.
Pored toga, Spotify planira koristiti i TV kanal Barca TV za svoje promocije koje će biti "geo-targetirane", što znači da će gledatelji u jednoj državi dobivati poruke o umjetnicima relevantnim za njihovo područje, dok će u drugoj glavne zvijezde biti neki potpuno drugi glazbenici.
Spotfy razmatra i druge ideje kako "iskoristiti" Barcelonu, o čemu će obavijestiti javnost kasnije ove godine.
Forza Barca!