Regenerativno kočenje napaja željezničku postaju

  • Objavljeno u Svijet
image

Tvrtka za javni transport Londona (TfL), u podzemnoj željeznici britanske metropole, započela je testirati novi sustav za prikupljanje energije regenerativnim kočenjem koji je ugrađen u prvu gradsku liniju.

Energija koja se prikuplja regenerativnim kočenjem, vraća se u distribuciju, odnosno služi za opskrbu postaja i infrastrukture željeznice strujom, a prvi rezultati ukazuju na veliki potencijal i učinkovitost.

Naime, nakon samo 7 dana testiranja, inženjeri TfL-a su na jednoj trasi podzemne uspjeli prikupljati 1 megavatsat struje dnevno, što je dovoljno da se računi za struju smanje za 5 posto.

Pored toga navode da bi energija dobivena ovom tehnologijom mogla biti dovoljna za napajanje jedne čitave željezničke postaje i to najmanje dva dana tjedno.

Sustav se temelji na novom tipu invertera koji je postavljen u podzemlje u blizini Cloudesely Roada, od kuda se struja šalje na liniju Victoria Line.

Osim uštede struje, ovaj sustav će ujedno reducirati pregrijavanje kočnica, odnosno toplinu koja nastaje uslijed kočenja, a konačni cilj TfL-a je da novi sustav u konačnici pojeftini cijenu prijevoza londonskom podzemnom željeznicom 

Izvor: TfL

Podijeli