Netflix dobio 16 milijuna novih korisnika zbog izolacije

  • Objavljeno u Svijet
image

Karantena i izolacija su jako dobro sjeli Netflixu, koji je u prva tri mjeseca ove godine dobio 16 milijuna novih pretplatnika, mada je COVID-19 zaustavio gotovo čitavu filmsku produkciju, pa tako i snimanje njegovih ekskluzivnih filmova i serija.

Zbog takvog povećanja korisnika, cijena dionice Netflixa je ove godine narasla za 30 posto, jer su investitori brzo shvatili da će popularna platforma za video streaming zbog ostanka ljudi kod kuće imati velike koristi.

Potražnja za streamingom je protekli mjesec bila toliko velika da je Netflix morao smanjiti kvalitetu svojih videa u Europi kako bi ublažio opterećenje internetskim providerima, a tvrtka je zaposlila i 2000 novih djelatnika u odjelu za podršku korisnicima.

Među rekorderima po pitanju sadržaja, Netflix ističe akcijsku komediju Spenser Confidential s Markom Wahlbergom i Winstonom Dukeom koju je 85 milijuna ljudi pogledalo najmanje dvije minute, kao i dokumentarnu seriju Tiger King koja se gledala u 64 milijuna domova širom svijeta, a po nama je nešto najluđe što smo imali prilike gledati u posljednje vrijeme.

Netflix očekuje da će u iduća tri mjeseca prikupiti dodatnih 7,5 milijuna pretplatnika, no upozorio je investitore da bi rast mogao početi opadati ako vlade počinju ukidati mjere ostanka kod kuće.

Servis sada broji ukupnih 182 milijuna pretplatnika širom svijeta, a prihodi su mu u proteklom kvartalu narasli za 5,76 milijardi dolara, što je povećanje od 27 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.