Microsoft uklanja Twitter iz alata za oglašivače

  • Objavljeno u Svijet
image

Počevši od 25. travnja, oglašivači koji koriste Microsoftov alat za upravljanje društvenim medijima više neće moći pristupiti Twitteru na svojoj nadzornoj ploči. Microsoft je na svojoj stranici platforme za oglašavanje objavio da pametne kampanje njegovog centra za digitalni marketing s alatom za više platformi više neće podržavati društvenu mrežu.

Najava dolazi gotovo mjesec dana nakon što je Twitter otkrio koliko će korisnici morati platiti za pristup njegovom API-ju. Neki izvještaji govore da je najjeftiniji paket dostupan za njih koštao 42.000 dolara mjesečno.

Iako bi si Microsoft sigurno mogao priuštiti da to plati, čini se da je umjesto toga odlučio odbaciti Twitter. Uklanjanje podrške za web mjesto na njegovom alatu za upravljanje društvenim medijima znači da ga oglašivači više neće moći koristiti za stvaranje, upravljanje ili planiranje tweetova, kao ni za pregled prošlih tweetova i angažmana. Microsoft je u svojoj objavi naveo da će drugi kanali društvenih medija, kao što su "Facebook, Instagram i LinkedIn, i dalje biti dostupni".

Nakon Microsoftove objave, Elon Musk je odgovorio prijetnjom da će pokrenuti pravni postupak protiv tvrtke.

Podijeli