Meta planira otvarati fizičke dućane za svoje proizvode
- Objavljeno u Svijet
Prema tvrdnji New York Timesa, promjenom imena i rebrandiranjem u tvrtku Meta, Facebook će napokon realizirati neke svoje stare planove, među kojima je i otvaranje fizičkih dućana u kojima će se prodavari proizvodi njegove Reality Labs divizije.
U tim "outletima" Meta će prodavati Oculus Quest (usko Meta Quest) VR headsetove i Portal gadgete koji su prvenstveno namijenjeni videopozivima, a u njima će se naći i nove naočale s kamerom pod nazivom Stories koje su razvijene u suradnji s poznatim brandom sunčanih naočala Ray-Banom.
U tekstu NYT-a se također navodi da će dućani osim za prodaju fizičkih proizvoda služiti i za demonstraciju novih Facebookovih tehnologija, što znači da će kupci imati priliku isprobati Metaverse svjetove koje Facebook namjerava razvijati s konačnim ciljem da se čitav internet pretvori u "metainternet" u kojem će sve funkcionirati kao u VR video igri.
Zasad još nije poznato kako će se zvati ti dućani, no NYT tvrdi da se razmatraju imena Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store i From Facebook.
Ukoliko Meta doista pokrene lanac dućana, prvi bi navodno trebao biti otvoren u Burlingameu u Kaliforniji, gdje su smješteni uredi Reality Labsa, a kasnije ih planiraju proširiti širom svijeta.