Filipini, zemlja s najviše pozivnih centara

  • Objavljeno u Svijet
image

Pozivni centri su u svijetu već dulje vremena prepoznati kao fantastičan način marketinga i prodaje, pa mnoge tvrtke sve više koriste njihove usluge.

Mada neke tvrtke imaju svoje vlastite pozivne centre u kojima s klijentima razgovore obavljaju njihovi zaposlenici, sve više se povećava broj nezavisnih call centara koji svoje usluge iznajmljuju svima koji za to imaju potrebu.

Razvojem tehnologije i Interneta, danas je uobičajeno da tvrtke iz jednog dijela svijeta koriste pozivne centre iz dalekih zemalja, pa je tako do nedavno Indija predstavljala vodeću "svjetsku silu" s brojem zaposlenika u svojim call centrima.

No ove se godine situacija promijenila, pa su tako na prvo mjesto izbili Filipini, u čijim pozivnim centrima danas radi više od 600.000 zaposlenika, a novac koji privređuju svojim tvrtkama ukupno se kreće oko iznosa od 11 milijardi dolara godišnje, pa bi se moglo reći kako je taj biznis velika stavka u punjenju budžeta ove relativno siromašne zemlje.

Kako bi osigurali da njihovi zaposlenici u svim zemljama engleskog govornog područja mogu savršeno vladati jezikom ili se napredno služiti računalom, filipinski pozivni centri svoje zaposlenike stalno šalju na usavršavanja, a nije rijetka pojava da se služe i drugim jezicima, uključujući kineski.

Nije nam poznato postoji li u Manilli neki pozivni centar specijaliziran za hrvatski jezik, ali drugi puta kad nas nazove neka dama nazove i ponudi nam "novu zanimljivu uslugu najboljeg hrvatskog teleoperatera", zamislit ćemo je kao lijepu mladu Filipinku. 

Podijeli