Facebook se sada zove Meta ali samo kompanija
- Objavljeno u Svijet
U zadnjih nekoliko tjedana internetom su kružile glasine i procurjele informacije da će Facebook promijeniti ime. Sada se to doista dogodilo nakon što je Mark Zuckerberg objavio da tvrtka ima novo ime - Meta, odnosno u punom naslovu Meta: A Social Technology Company.
Što se time zapravo mijenja? Ne morate se plašiti da ćete ujutro pregledavati komentare svojih postova na Meti, jer ime društvene mreže ostaje i dalje isto, kao i nazivi svih drugih Facebookovih servisa poput Messengera, WhatsAppa i Instagrama. Drugim riječima, ovo je slično onome što je svojevremeno napravio Google, kada je napravio rebranding u kojem je svoju krovnu kompaniju nazvao Alphabet.
Ime Meta je izmišljeno kako bi se ukazalo na fokusiranje tvrtke na budućnost društvenih mreža i interneta općenito koja će nam stići u obliku mješavine proširene i virtualne stvarnosti po nazivu metaverse, o čemu Zuckerberg i ekipa već duže vrijeme tlape.
Kako se čini, Facebook nema namjeru sam razviti metaverse, već lansira neke alate koji će omogućiti developerima da razvijaju aplikacije za njega, što uključuje Presence Platform, developerski paket koji će donijeti, kako kažu, "nova MR iskustva na Quest 2", a pripremaju i investiciju od 150 milijuna dolara za edukaciju nove generacije kreatora sadržaja.
Ukratko rečeno, kao i u slučaju Googlea možemo reći da se iz protresenih brda rodio miš.
U svakom slučaju morat ćete malo pričekati dok ne doživite Zuckerbergovu viziju u kojoj ćemo svi s VR naočalama na glavi surfati internetom u 3D prostoru svojim 3D avatarom koji će nas zastupati u virtualnom metaverse svijetu. Nismo sigurni ni da će to svi htjeti, ali okej, "bumo vid'li".