Coca Cola prekida oglašavanje na društvenim mrežama

  • Objavljeno u Svijet
image

Coca-Cola Company je još jedna velika tvrtka koja se pridružila bojkotu pod nazivom "Stop Hate For Profit" (Zaustavite mržnju zbog zarade), koji su organizirali Anti-Defamation League, NAACP i druge organizacije.

Coca-Cola će stoga od prvog srpnja prekinuti sa svim oglašivačkim kampanjama na društvenim mrežama, koje uključuju Facebook, Instagram i Twitter, a bojkot će prema riječima CEO-a tvrtke Jamesa Quinceya trajati najmanje mjesec dana.

Quincey kaže da će tijekom tog razdoblja dobro preispitati svoje standarde oglašavanja, napraviti unutrašnju reviziju svojeg marketinga i vidjeti što će poduzeti  društvene mreže kako bi svoje platforme očistile od govora mržnje, nasilja i neprimjerenih sadržaja. "Obavijestit ćemo ih da očekujemo od njih veću odgovornost, djelovanje i transparentnost", navodi Quincy u službenom priopćenju.

Mada je šef Facebooka Mark Zuckerberg najavio velike promjene u pravilima komunikacije na Facebooku, najveća društvena mreža nije zadovoljila kritičare, pa su mnogi veliki brandovi odlučili zaustaviti prikazivanje svojih oglasa na njoj, a među njima su Levi's, Dockers,  Mozilla, North Face, Unilever, Honda  i Verizon, a ovih je dana i Viber objavio prestanak suradnje s Facebookom.

"Pošaljimo Facebooku snažnu poruku: Vaša zarada nikada neće biti vrijedna promocije mržnje, bahatosti, rasizma, antisemitizma i nasilja", navodi inicijativa Anti-Defamation League u pozivu tvrtkama na bojkot Facebooka".