ChatGPT bilježi prvi pad broja korisnika
- Objavljeno u Svijet
Nakon opće svjetske pomame od kraja prošle godine i početkom ove, ChatGPTje izgleda izazvao lagano zasićenje. Nakon što smo svi isprobali AI chatbota, otkrili smo da on nije tako pametan i svemoguć kao što se činilo u početku, pa nije čudo da interes za njim polako opada.
Prema podacima internetske analitičke tvrtke Similarweb, prošlog mjeseca mobilni i desktop promet na web stranici ChatGPT-a globalno je pao za 9,7 posto.
Čini se da je opadanje interesa za ChatGPT dio trenda u industriji. Brojke Similarweba pokazuju da je manje ljudi posjećivalo desktop i mobilne web stranice za Microsoft Bing, Google Bard i Character.AI posljednjih mjeseci.
Microsoft je, na primjer, vidio porast prometa na svojoj tražilici između veljače i ožujka kada je Bing AI postao dostupan u javnom pregledu. Otada je mjesečni promet stalno opadao, vraćajući se gotovo na razine na kojima je bio prije nego što je Microsoft lansirao BingGPT-4.
Pored toga, Similarweb kaže da je primijetio pad korisničkih minuta za 8,5 posto od svibnja 2023.
Što se tiče onoga što bi moglo uzrokovati pad, neki nagađaju da bi kraj školske godine mogao imati neke veze s tim, obzirom da školarci više nemaju potrebe za uslugama umjetne inteligencije kod pisanja zadaća, a drugi razlog mogao bi biti taj što su tvrtke poput Samsunga zabranile zaposlenicima korištenja AI chatbota zbog straha od mogućeg curenja podataka.
Nama se ipak čini da je glavni razlog zasićenje, no nitko u OpenAI-ju ne paničari. Ako ništa drugo, istraživački laboratorij je vjerojatno sretan što manje ljudi koristi javnu verziju ChatGPT-a, jer mu je glavni cilj da se ChatGPT integrira u specifične namjenske aplikacije.