Amazon ima novi AI alat za kupovinu
- Objavljeno u Svijet

Danas gotovo da nema niti jedne tvrtke koja u ponudi nema neki AI alat za koji se kunu da će nam značajno unaprijediti svakodnevni život u domenama posla, zabave, edukacije, zdravlja i drugim područjima.
Amazon je lansirao jedan takav alat pod nazivom Interests koji u njegovoj web trgovini automatski pronalazi nove proizvode koji odgovaraju vašim potrebama i željama, odnosno interesima.
Kažu da Interests transformira način na koji otkrivate i kupujete proizvode, provjeravajući novi inventar koji je dodan ogromnoj Amazonovoj internetskoj trgovini kako bi vam pomogao brzo i jednostavno pronaći nove artikle koje biste mogli željeti.
Pomoću Interestsa možete kreirati personalizirane upute za kupnju prilagođene vašim interesima, cjenovnim ograničenjima i preferencijama, od uobičajenih do nišnih, koristeći svakodnevni jezik.
Nakon što izradite svoj upit, Interests će obaviti posao za vas, kontinuirano skenirajući Amazonovu trgovinu i proaktivno vas obavještavajući o novodostupnim i relevantnim proizvodima, ponovnim zalihama i ponudama koje su u skladu s vašim interesima.
Interests značajka je trenutno dostupna maloj grupi američkih korisnika u aplikaciji za iOS i Android i mobilnoj web stranici, što znači da je još uvijek u fazi testiranja, a uskoro bi trebala biti omogućena svim korisnicima u SAD-u, dok još nije poznata hoće li i kada stići i u naše krajeve.
Interests koristi velike jezične modele (LLM-ove) za automatsko prevođenje svakodnevnog jezika u upite i atribute koje tradicionalne tražilice mogu obraditi i pretvoriti u preporuke proizvoda. Također kažu da Interests radi danonoćno kako bi pronašao sve nove stavke koje odgovaraju vašem upitu i obavještavaju vas o svim važnim ažuriranjima.
"Amazon uvodi inovacije u generativne AI mogućnosti kao što su Rufus, AI Shopping Guides i istaknute preglede koji pojednostavljuju otkrivanje i procjenu proizvoda, automatiziraju pronalaženje novih proizvoda i grade povjerenje pri kupnji. Nastavit ćemo tražiti načine da poboljšamo iskustvo kupnje, čineći ga praktičnijim i ugodnijim za kupce", kaže Amazon u svojoj objavi.