VIDI na virtualnoj konferenciji s A1
- Objavljeno u Hrvatska
Danas smo imali priliku sudjelovati na virtualnoj konferenciji za medije koju je preko Zooma organizirao A1 Hrvatska povodom testiranja koje je među 94 pružatelja mobilnih usluga u 28 zemalja Europe proveo najveći europski časopis za telekomunikacije Connect u partnerstvu s globalnom savjetodavnom tvrtkom umlaut, referentnom u testiranju mobilnih mreža.
Nama su posebno zanimljive bile izjave A1 vezane uz statistike korištenja raznih usluga od strane hrvatskih korisnika u vrijeme "lockdowna" i potresa u Zagrebu, koje su potvrdile da se Hrvatska u posljednja dva mjeseca digitalizirala više nego ikada prije u povijesti.
"Kao najbolje ocijenjena mobilna mreža u našoj zemlji i uz bok s najboljima u Europi, testiranje umlauta i Connecta još je jednom potvrdilo kvalitetu i pouzdanost A1 mreže, i to točno godinu dana nakon provedenog P3 mjerenja koje je pokazalo da su A1 mobilna i fiksna mreža najbolje u Hrvatskoj. Oba su priznanja potvrda naporima koje ulažemo da bismo održali kvalitetu mreže i zadovoljstvo korisnika, pružajući i u ovoj kriznoj situaciji kontinuitet ključnih telekomunikacijskih usluga, osobito podršku kritičnoj nacionalnoj infrastrukturi kao što su zdravstveni i obrazovni sustav te drugi javni servisi“, izjavio je Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku A1 Hrvatska.
Spomenuto testiranje obuhvatilo je i krizno razdoblje pojave pandemije koronavirusa koja je snažno utjecala na promjenu životnih navika korisnika u Hrvatskoj. Kako su se one odrazile na korištenje telekomunikacijskih usluga pokazuju podaci iz ožujka ove godine. S uvođenjem mjera izolacije u ožujku naglo je poraslo korištenje svih telekomunikacijskih usluga. Razgovori u mobilnoj mreži rasli su za 60 posto, osobito na dan potresa čak 240 posto, a broj poziva u fiksnoj rastao je 100 posto.
Prijenos mobilnih podataka povećao se 50 posto, a korištenje fiksnog interneta 50 posto. Za čak 400 posto porasla je gledanost HRT3 i SPTV kanala preko kojih se odvijala nastava na daljinu. Osim što su korisnici više koristili A1 usluge u svrhu edukacije i rada na daljinu, rasla je i potražnja za zabavnim sadržajima, pa su se popularni streaming servisi poput YouTubea, Netflixa i Facebook videa u ožujku koristili u prosjeku 100 posto više nego u veljači.
Novi trendovi u navikama korisnika ogledaju se i u korištenju A1 digitalnih kanala koji su se pokazali idealnim rješenjem tijekom privremenog zatvaranja poslovnica. U A1 virtualnom shopu rast prodaje povećan je za više od tri puta, a u jednakoj mjeri raste i broj transakcija na A1 webu. Od 1. travnja virtualni shop dostupan je korisnicima i preko Moj A1 aplikacije koja u vrijeme krize bilježi duplo veći broj transakcija preko self-care dijela aplikacije. Količina upita na društvenim mrežama rasla je 200 posto, dok kontakt e-mailom raste 40 posto. Osmišljeni su potpuno novi digitalni procesi za rješavanje raznih upita koje je do sada bilo moguće riješiti samo u A1 poslovnicama.
„Brzu prilagodbu naše kompanije na novonastale okolnosti možemo zahvaliti prije svega digitalnoj transformaciji poslovanja A1 Hrvatske koju smo, kao njezini predvodnici u Hrvatskoj, započeli prije više od tri godine.
Digitalna transformacija pokazala se ključnom u odgovaranju na sve izazove poslovanja u ovoj krizi, s kojom su se najbolje nosile kompanije koje su se na vrijeme transformirale iz tradicionalnog u agilni način poslovanja.
Zahvaljujući tome zadržali smo stabilnost i sigurnost radnih mjesta, kao i sva materijalna prava zaposlenika, a isplatit ćemo i dodatni bonus zaposlenicima koji su iznimno doprinijeli svojim radom u ovim izvanrednim okolnostima.
Posljednjih nekoliko tjedana naučili smo puno. Rad na daljinu produktivan je kroz svakodnevne kratke sastanke i digitalne alate, ali nedostaje društvena komponenta koju imamo na poslu i koja potiče kreativnost i inovativnost. Sigurno je da će naš 'new normal' biti kombinacija najboljeg iz oba svijeta koja smo doživjeli - i rada od kuće i rada u uredima“, izjavio je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije A1 Hrvatska.
A1 Hrvatska tako je pojedine kategorije zaposlenika koji nemaju mogućnost rada od kuće i za koje postoji veći rizik zaraze oslobodila obveze rada uz 100-postotnu naknadu plaće do daljnjega, a posebno se pazi i na individualne potrebe roditelja za fleksibilnošću u radu. Kako bi roditeljima olakšali rad od kuće s djecom svaki tjedan organizirano je virtualno pričanje priča, a objavljen je i digitalni vodič kroz aktivnosti za djecu i roditelje.
U svrhu većeg zadovoljstva i produktivnosti zaposlenika i stvaranja zdrave radne okoline pokrenut je Mind Wellnes program za menadžere i zaposlenike, a zbog smanjene fizičke aktivnosti pokrenut je fitness program na internoj platformi Workplace. Također, organiziraju se i virtualna druženja pod nazivom #StayConnected Talks na kojima okupljaju i druge kompanije iz Hrvatske te razgovaraju i dijele znanja stečena u izvanrednim okolnostima rada.