VIDI.hr: Miksajte vlastiti sadržaj
- Objavljeno u Hrvatska
Oduvijek okrenut prvenstveno inovativnoj populaciji, Vidi.hr omogućuje korisnicima da sami biraju koliko će općenitog, a koliko hi-tech sadržaja vidjeti na naslovnici portala, koji je osim novog i funkcionalnog dizajna uveo i nove sadržaje.
Od novih funkcionalnosti najmoćnija je tzv. Mood, svojevrsni mikser za određivanje količine sadržaja. Posjetitelj prema vlastitim afinitetima može prilagoditi naslovnicu tako da u koracima prikazuje sve vijesti, ili s prevagom na tehnološke vijesti u koracima od 33%, 66% i 100%.
Prateći istraživanja koja proučavaju ponašanje korisnika web stranica, Vidi.hr je uključio mogućnosti koje korisnika pretvaraju u svojevrsnog urednika vijesti koje želi dobivati. Jednostavnim pomicanjem klizača Mooda, čitatelj određuje uređivačku politiku Vidi.hr-a prema osobnim afinitetima od više vijesti i tema koje se bave tehnologijama, popularnom znanošću i računalima, prema vijestima iz gospodarstva, politike, kulture i show-businessa.
“ čitatelji sami biraju koliko će općeg, a koliko tehnološkog sadržaja biti prikazano na naslovnici ”
Još jedna dodatna funkcionalnost je rubrika „Ako ste propustili“ u kojoj je moguće na brzinu proći vijesti koje je čitatelj propustio ukoliko je duže vrijeme bio odsutan, zbog godišnjeg odmora ili službenog putovanja.
Osim tiskanog mjesečnika Vidi, izdanja na iPadu u hrvatskoj i globalnoj ediciji na engleskom jeziku, akvizicijom portala Mobil.hr, te daljnjim razvojem svojih web portala sa stalnim uvođenjem inovacija, izdavačka kuća Vidi profilirala se kao grupa s najviše tehnoloških medijskih kanala u regiji koji okupljaju više od 500.000 čitatelja.
Nadamo se da će naš redizajnirani tehnološki news portal Vidi.hr naći mjesto među vašim Bookmarksima i pozivamo vas da klikate čim više naokolo, isprobate registraciju, komentiranje vijesti i sve što vam padne na pamet, te svoje dojmove i eventualne propuste iznesete u ovoj temi na našem forumu.