Tajne marketinga na Weboo 2013 konferenciji

  • Objavljeno u Hrvatska
image

Google AdWords je brz i jednostavan alat za fokusirano oglašavanje. Danas ga koriste i trebaju svi; male i srednje tvrtke, kao i megalomanske korporacije. No, ipak se događa da nakon uloženih sredstava ne dobivate ništa. Da bi AdWords postao ključno i unosno rješenje za Vaš internetski marketing, potrebno je naučiti i ovladati njegovim upravljanjem.

Kako uspjeti s unosnom kampanjom, kako ju optimizirati, zašto je optimizacija važna, na što obratiti pažnju prilikom optimizacije. Praktične upute i savjete o ovoj tematici kao i o tematikama viralnog marketinga koji uz pomoć društvenih mreža povećava svjesnost o Vašem brendu; inbound marketinga gdje kupac sam dolazi k Vama te community managementu s pisanim i nepisanim pravilima u upravljanju profilima, poslušajte na konferenciji o internetskom marketinguWeboo 2013 koja se održava za samo nekoliko dana, 05.06. (srijeda). Zbog zanimljivosti i opsežnosti tematike, dvorana je gotovo popunjena, a da biste i Vi bili dio ovog velikog eventa, prijavite se za konferenciju kupnjom svoje ulaznice!

Program konferencijeWeboo 2013 sastoji se od cjelodnevnih predavanja koja vode vrhunski stručnjaci koji će s Vama podijeliti svoja znanja, iskustva, vještine i savjete. To su Elmira Majerić, Ana Klarić Kumer, Zvonimir Crnković, Saša Stanković, Simon Meglič, Tomaž Erjavec, Ilija Brajković.

Nakon svakog predavanja, BOO konferencije Weboo postavljati će pitanja koja se publika nije sjetila ili nije usudila pitati predavače. BOO ima zadatak pozorno slušati svako predavanje te nakon njega, u suradnji s publikom, postaviti škakljiva pitanja iz upravo odslušanog predavanja.

U sklopu Web::Edukacija, 2. dana konferencije, 06.06. očekuju Vas 4 web-edukacije koje proširuju znanja s prvog dana konferencije s individualnim pristupom svakom polazniku i njegovom poslovanju:

'Viralno, ali mejlom' (viralni marketing, manji troškovi - bolja promocija, postizanje viralnog efekta putem email marketinga, primjeri uspješnih viralnih kampanja, izgrađivanje baze potencijalnih kupaca, ...). 'Zaplovite optimizacijom i ne gubite kompas' (online analitika, Google Analytics, eCommerce, ciljevi, konverzije, optimizacija weba, model atributa, first click, last click, multi-channel funnel, ...). 'Nemojte trčati za kupcima, neka oni dođu k Vama' (kupci dolaze k Vama i traže Vaše usluge i proizvode, marketing s malo ulaganja, a jako puno kvalitetnih leadova, Inbound marketing primjenjuje sve više tvrtki). 'Community management iz kuta profesionalca' (vođenje zajednice, upravljanje oglasima, organiziranje nagradnih natječaja, česte pogreške, primjeri uspješnih kampanja, ...). Edukacije se plaćaju, a održavaju se u malim grupama te se zbog ograničenog broja mjesta prijavite odmah!

Organizator navodi kako svakog sudionika konferencije s kupljenom ulaznicom za 1. dan, nagrađuje jednom od četiri edukacije 2. dana konferencije po vlastitom izboru. Akcija vrijedi do 31.5.

PROMO ČLANAK

Podijeli