Okupljanje važnih igrača internetske trgovine u Hrvatskoj

  • Objavljeno u Hrvatska
image

Ove godine je bilo mnogo razloga za optimizam. Osim što su ukinute pandemijske mjere, pa je konferencija mogla biti organizirana u svom punom potencijalu, ista ta pandemija je omogućila ogroman uzlet online trgovine, što se moglo vidjeti na licima izlagača, predavača i gostiju.

U istraživanju koje je u izlaganju iznio predsjednik Udruge eCommerce Hrvatska, Marcel Majsan, više od 37% Hrvata kupuje online jednom mjesečno, a čak 25% njih barem nekoliko puta tjedno.

 S druge strane, čak 61 % ispitanika je izrazilo da ima strah od krađe podataka prilikom online kupovine. Zbog toga je udruga predstavila servis koji online kupcima omogućava unaprijed prepoznati je li neka web stranica ili webshop siguran. Takav servis će biti od posebne važnosti kupcima tokom shopping groznice Crnog Petka ili blagdanske sezone, kad se na Internetu pojavljuje velik broj lažnih web trgovina. Web trgovinu prema kojoj ste sumnjičavi, možete u nekoliko sekundi provjeriti putem poveznice check.ecommerce.hr

Zbog velikog broja govornika, predavanja i paneli su održani u dvije velike dvorane – Bajadera i Griotte u sklopu Kraševe tvornice i zgrade uprave, uz pauze za kavu, ručak i „minglanje“.  

Predavači su predstavili ekskluzivna istraživanja čije su rezultate čuvali upravo za Cro Commerce, ali mogli smo poslušati i brojna druga zanimljiva izlaganja, neke čak u formi korisnih, kratkih workshopova. Tako smo naučili zašto je bitno imati kvalitetan ekran za naplatu, poboljšati SEO umjesto plaćenih oglasa, kako se pripremiti za novu generaciju kupaca Alpha naraštaja, ali i kakva je financijska pismenostHrvata, što je iznio najpoznatiji profesor matematike, Toni Milun.

Cijenjena odvjetnica Dijana Kladar, održala je iznimno korisno predavanje u kojem je iznijela sve što treba znati o novim zakonskim promjenama u elektroničkom poslovanju i trgovanju.

Za posjetitelje je organizirana i nagradna igra, čija je glavna nagrada bila prestižna eCommerce Akademija, na kojoj predaju neki od najuspješnijih pojedinaca na hrvatskoj sceni internetskog poslovanja. 

U razgovoru s organizatorom Marcelom Majsanom, saznali smo da je vrlo zadovoljan odazivom na konferenciju, koju je posjetilo više od četiri stotine stručnjaka iz područja trgovine, logistike, IT-a i marketinga, a već po završetku, složili smo se kako jedva čekamo petu konferenciju iduće jeseni. 

Službeni program je zatvorio poznati internetski stručnjak Nedim Šabić, koji je bez zadrške progovorio o sedam najvećih grešaka online trgovaca. Nakon toga, mnoštvo se preselilo u restoran Papel u sklopu coworking prostora Wespa, gdje je održan veliki party do dugo u noć.  

Podijeli