Hrvatska na europskom dnu po online kupovini

  • Objavljeno u Hrvatska
image

Hrvatska tvrtka za internetsko oglašavanje Telum marketing, provela je istraživanje o online kupnji hrvatskih građana, iz kojeg se može vidjeti da postotak ljudi koji kupuju preko interneta raste iz godinu u godinu, te je sada dosegao postotak od 19% od ukupnog broja korisnika.

Polovica kupnji se obavlja pametnim telefonom, a kupci mobitele koriste i u trgovinama s ciljem pronalaženja dodatnih informacija o kupnji proizvoda.

Usprkos stalnom rastu online kupnje, Hrvatska je s tih 19% pri samom dnu europskih država obuhvaćenih ovim istraživanjem, pa od naših građana jedino manje kupuju Srbi (16%) i Bugari (18%). Za usporedbu, na vrhu ljestvice se nalazi tržište Velike Britanije s visokih 47% internetskih kupaca.

S druge strane, kada se gleda postotak ljudi koji prije kupnje istražuju na internetu, Hrvati se penju na sam vrh ljestvice europskih zemalja. U Hrvatskoj se čak 78% korisnika prije kupnje informira na internetu, pa se Hrvatska po tome smjestila na visoko četvrto mjesto europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem.

Read more https://www.vidi.hr/Non-Tech/Hrvatska/Hrvatska-na-europskom-dnu-po-online-kupovini

Podijeli